آمار شهرستان راور میزبان دو شهید گمنام است/شهدا در منطقه فیض آباد به خاک سپرده می شوند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۵:۲۷:۵۰
  • شناسه خبر: 46600

شهرستان راور میزبان دو شهید گمنام است/شهدا در منطقه فیض آباد به خاک سپرده می شوند

همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر پاک ۲۰۰ شهید دوران دفاع مقدس در سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده می شوند که دو شهید گمنام نیز سهمیه شهرستان راور هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر پاک ۲۰۰ شهید دوران دفاع مقدس در سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده می شوند.
استان کرمان نیز میزبان ۲۴ شهید است که ۲۱ شهید گمنام و ۳ شهید شناسایی شده اهل گلباف، سیرجان و رفسنجان هستند.
اما بر اساس گفته سرهنگ اکبر کمساری جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور، دو شهید از ۲۱ شهید گمنام استان کرمان سهمیه شهرستان راور هستند.
وی بیان کرد: ۲۴ شهید استان کرمان فردا سه شنبه ابتدا در سیرجان مورد استقبال قرار می گیرند و سپس روز چهارشنبه این لاله های گمنام به سمت شهرهای زرند، گلباف، راور، رفسنجان و کرمان منتقل می شوند.

کمساری تصریح کرد: دو شهید سهمیه شهرستان راور که قرار است در منطقه فیض آباد به خاک سپرده شوند ابتدا به شهر راور منتقل می شوند و پس از آن روز پنجشنبه مورد استقبال مردم روستاهای کهنوج، حجت آباد و فیض آباد قرار می گیرند و پس از آن روز جمعه این دو شهید از مسجد جامع فیض آباد به طرف آرامگاه ابدی آنها پارک شهدای گمنام ورودی روستاهای فیض آباد، کهنوج و حجت آباد تشییع و به خاک سپرده می شوند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری