آمار کاهش 20 درصدی موجودی پرونده ها در دادگستری راور/ راور دارای مردمی نجیب، با فرهنگ و با گذشت است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۸:۳۰:۴۱
  • شناسه خبر: 46779

کاهش ۲۰ درصدی موجودی پرونده ها در دادگستری راور/ راور دارای مردمی نجیب، با فرهنگ و با گذشت است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال گذشته موجودی پرونده ها در دادگستری راور ۲۰درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ یدالله موحد صبح امروز در جمع قضات و کارمندان اداری دادگستری شهرستان راور اظهار داشت: پرسنل قضائی واداری دادگستری راور در ۴ ماهه ی نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد بیشتر پرونده مختومه نموده اند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:طی۴ ماهه ی نخست سال جاری ۲هزار و ۷۹۶ فقره پرونده وارد دادگستری راور شده است و در مقابل ۳هزار و ۲۶۲ پرونده مختومه شده است.

رئیس شورای قضائی استان عملکرد دادگستری راور در سال گذشته را بسیار مطلوب ارزیابی نمود و عنوان کرد: مطالعه پرونده های شعب دادگستری راور بیانگر این مطلب است که راور دارای مردمی نجیب، با فرهنگ و با گذشت است.
این مقام ارشد قضائی استان با اعلام اینکه ۳۷۷ فقره پرونده مسن در دادگستری راور وجود دارد تاکید کرد:بایستی در جهت کاهش این تعداد پرونده اقدامات لازم صورت پذیرد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اعلام اینکه در سال ۹۵ ورودی پرونده ها به دادگستری راور در مقایسه با سال قبل ۱۲درصد کاهش یافته است عنوان کرد:در سال گذشته ۷هزار و ۱۷۲فقره پرونده وارد دادگستری راور شده است
وی ادامه داد:در سال ۹۵تعداد ۲هزار و ۶۹۴پرونده ورودی دادگاه های عمومی وانقلاب شهرستان راور بوده که در مقایسه با سال قبل ۱۰درصد کاهش داشته است و همچنین مانده پرونده های سال ۹۵نسبت به سال قبل ۵۸درصد کاهش داشته است
موحد افزود:در سال ۹۵تعداد ۴هزار و ۴۷۸پرونده ورودی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان راور بوده که در مقاسیه با سال قبل ۱۲درصد کاهش داشته است.



علمی و فن آوری