آمار 6 نفر قربانی حادثه هولناک برخورد سه خودرو در محور راور_دیهوک شدند +تصاویر (10عکس) - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۰۰:۰۲:۴۹
  • شناسه خبر: 46784

۶ نفر قربانی حادثه هولناک برخورد سه خودرو در محور راور_دیهوک شدند +تصاویر (۱۰عکس)

صبح امروز برخورد دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ با یک دستگاه وانت مزدا دو کابین در کیلومتر ۱۸۵ محور راور -دیهوک(مشهد)، ۱۴ کشته و زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ صبح امروز برخورد دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ با یک دستگاه وانت مزدا دو کابین در کیلومتر ۱۸۵ محور راور -دیهوک(مشهد) منجر به زخمی شدن ۹ نفر شد و ۵ نفر نیز در دم جان سپردند.

مصدومین این حادثه هولناک توسط پایگاه های اورژانس دیگ رستم، عرب آباد، دیهوک، هلال احمر دیگ رستم از خراسان جنوبی و همچنین اورژانس جاده ای دربند و هلال احمر دربند شهرستان راور به عنوان پایگاه پشتیبانی پس از هماهنگی مرکز پیام راور به محل اعزام شدند و اقدام به انتقال مصدومین به درمانگاه زنوغان در خراسان جنوبی کردند.
لازم به ذکر است یکی از مصدومین در درمانگاه زنوغان فوت کرد که در نهایت این حادثه ۸ نفر مصدوم و ۶ نفر فوتی در پی داشت.
سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه این حادثه خونین بارترین سانحه رانندگی از آغاز امسال در خراسان جنوبی است افزود: افراد کشته شده و مصدومین از خودروهای مزدا دوکابین و پژو ۴۰۵ بودند که از مشهد عازم کرمان و بالعکس بودند.

وی علت این حادثه را تجاوز به چپ راننده خودروی مزدا دوکابین عنوان کرد.

تصاویر ارسالی/علی سلمان زاده

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. مصطفی گفت:

    باسلام.دوباره همین قصه ی همیشگی محور کرمان دیهوک و تصادف و قربانی شدن مردم و این قصه تا بی خیالیه وزیر محترم راه که قفل زدن به راه سازی این محور و تعطیل کردن راه سازیه این محور را ادامه خواهد داشت از اخرین واژگونی خودرو در این محور سال ها نمیگذره بلکه یک هفته پیش بود….

علمی و فن آوری