آمار مسئولان در برابر طرح تحریم جامع و همه جانبه علیه ایران عکس العمل نشان دهند/هیچ وقت نباید سپاه پاسداران تضعیف شود - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۶:۰۳:۰۹
  • شناسه خبر: 46833

مسئولان در برابر طرح تحریم جامع و همه جانبه علیه ایران عکس العمل نشان دهند/هیچ وقت نباید سپاه پاسداران تضعیف شود

امام جمعه راور گفت: هیچ وقت نباید سپاه پاسداران تضعیف شود و یکی از مؤلفه های اقتدار زیر سؤال برود و قطعا هر توطئه ای در سایه وحدت خنثی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر راور در محل میعادگاه عاشقان در محل مسجد جامع برگزار شد.
حجت الاسلام علی تویسرکانی در خطبه اول نماز به بحث هفته های گذشته در مورد علل و عوامل فقر و ریشه های فقر اشاره کرد و گفت: فقر از نظر اجتماعی و فردی و فرهنگی و سیاسی و طبیعی عوامل فراوانی دارد و یکی از عوامل تنبلی و بیکاری و عامل دیگر اسراف است که عامل مهمی برای فقر است.
امام جمعه راور در خطبه دوم ضمن سفارش و توصیه خود و همه نمازگزاران به تقوا الهی بیان کرد: تقوا سعادت دنیا و آخرت را برای ما فراهم میکند و باعث اجتناب و دوری ما از معاصی و گناهان می شود.
وی با اشاره به سالروز ۵ مرداد ماه که اولین نماز جمعه پس از انقلاب توسط مجاهد نستوه آیت الله طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد، تصریح کرد: نماز جمعه آثار معنوی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگی برای جمهوری اسلامی دارد و ما باید قدر این اجتماع هفتگی را بدانیم و سپس به تعبیری از مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه اشاره کرد که ایشان از نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی و امام جمعه فرمانده این قرارگاه که مبانی اعتقادی را در هر شهر تقویت میکند اشاره کرد.
خطیب نماز جمعه راور در ادامه به طرح تحریم جامع و همه جانبه که مادر همه تحریم ها علیه ایران است اشاره کرد و گفت: این طرح در سنا با رأی بالا تصویب شد و قرار است توسط رئیس جمهور آمریکا به امضا برسد.
تویسرکانی با بیان اینکه از همه مسئولین می خواهیم که عکس العمل لازم را نشان دهند، تصریح کرد: ملت ما ملتی مقاوم است و لازم است که در داخل کشور انسجام حفظ شود.
امام جمعه راور همچنین به ملاقات فرماندهان سپاه با ریاست جمهور اشاره کرد و گفت: هیچ وقت نباید سپاه پاسداران تضعیف شود و یکی از مؤلفه های اقتدار زیر سؤال برود و هر توطئه ای در سایه وحدت خنثی می شود.
انتهای پیام/



علمی و فن آوری