آمار تصادف دو دستگاه اتوبوس در جاده راور-مشهد +تصاویر(20عکس) - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۰۸:۳۶:۲۶
  • شناسه خبر: 46865

تصادف دو دستگاه اتوبوس در جاده راور-مشهد +تصاویر(۲۰عکس)

ساعت ۵:۲۸ دقیقه صبح امروز دو دستگاه اتوبوس با ۸۸ مسافر در ۱۵ کیلومتری شهر راور به سمت مشهد با هم برخورد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ ساعت ۵:۲۸ دقیقه صبح امروز دو دستگاه اتوبوس با ۸۸ مسافر در ۱۵ کیلومتری شهر راور به سمت مشهد با هم برخورد کردند.
این حادثه خوشبختانه فوتی نداشته و تعدادی از مسافرین مصدوم و توسط آمبولانس های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان راور منتقل شدند.
بر اساس اطلاعات کسب شده کاروانسرا، تاکنون بیش از ۴۰ مسافر مصدوم و مجروح توسط آمبولانس های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) شهر راور منتقل شدند.
شدت برخورد این دو اتوبوس به حدی بود که راننده یکی از اتوبوس ها تا رسیدن عوامل امدادی و پس از انجام اقدامات رهاسازی بین فرمان و داشبورد اتوبوس گیر بود.
یکی از این اتوبوس ها مربوط به شرکت مسافربری عدل(کرمان-مشهد) و دیگری جوان سیر ایثار(مشهد-کرمان) بوده است.

سرهنگ نجفی رئیس پلیس راه استان کرمان علت وقوع این حادثه را تجاوز یکی از اتوبوس ها به سمت چپ و قرار گرفتن در مسیر اتوبوس دوم عنوان کرد.

تصاویر ارسالی:هاشم همدمجو

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. علی گفت:

    فقط خبرای یکی دو ماه سایت کاروانسرا رو بخونین ببینین راور داره به کجا میره و چقد جوون و بچه و پیر توی این جاده نفرین شده تلف شدن … فقط بخاطر بی کفایتی و بی لیاقتی تمامی مسئولین اعمم از جز و کل … و بی خیالی مردم راور … مگه هزینه دوبانده کردن این جاده که به بهشت ایران متصل شده و بنام آقا امام رضا متبرک شده چقد کار داره …

علمی و فن آوری