آمار درخشش تیم کُشتی خردسالان و نونهالان راور در مسابقات استان/"سعید نخعی"کشتیگیر راوری به انتخابی تیم ملی می رود+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۳:۵۸:۴۲
  • شناسه خبر: 46950

درخشش تیم کُشتی خردسالان و نونهالان راور در مسابقات استان/”سعید نخعی”کشتیگیر راوری به انتخابی تیم ملی می رود+تصاویر

مسابقات کشتی نونهالان استان به میزبانی شهرستان سیرجان با حضور ۳۰۰ کشتیگیر از تمامی شهرستان های استان کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ مسابقات کشتی نونهالان استان به میزبانی شهرستان سیرجان با حضور ۳۰۰ کشتیگیر از تمامی شهرستان های استان کرمان برگزار شد.

محمدرضا روحانی گفت: این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و سهم تیم کشتی خردسالان و نونهالان راور کسب هفت مقام برتر این دوره از مسابقات بود.
رئیس هیئت کشتی شهرستان راور از نکات قابل ذکر این مسابقات را درخشش سعید نخعی کشتیگیر نونهال راوری با مربیگری آقای مهدی روحانی در رده سنی نونهالان عنوان کرد که با اقتدار قهرمان استان شد.

وی افزود: سعید نخعی که بعد از گذشت شش ماه از تمرینات طاقت فرسا زیر نظر مربی خود از فیزیک بدنی زیبا و قدرتمندی برخوردار شده در این مسابقات همه حریفانش را با امتیاز ۸-۰و حتی بدون از دست دادن یک امتیاز شکست داد و قهرمان استان کرمان شد.

روحانی خاطرنشان کرد: طبق نظر مربیان مطرح فرنگی استان سعید در صورت حمایت، لایق پوشیدن دوبنده تیم ملی است و در این زمینه شانس بالایی دارد.

وی عنوان کرد: با تمام مشکلاتی که کشتی راور با آن دست وپنجه نرم میکند این نتیجه حاصل شده و اگر بهای بیشتری به استعدادهای کشتی راور داده شود و از سعید های کشتی این دیار حمایت شود ما شاهد ظهور کشتیگیران ملی پوش راوری خواهیم بود.

روحانی از حمایتهای همه عزیزانی که به کمک کشتی راور آمدند تشکر و قدردانی کرد و موفقیتهای کشتی راور را اول حاصل لطف خداوند بزرگ و سپس حمایت این بزرگواران دانست و از مردم راور خواست برای موفقیت سعید نخعی جهت راهیابی به تیم ملی دعا کنند.

رئیس هیئت کشتی راور از کمکهای معنوی و مالی حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه محترم، جناب آقای میرصادقی فرماندار محترم، آقای دکتر پور ابراهیمی نماینده محترم مردم راور در مجلس شورای اسلامی ،اعضای محترم شورای شهر، آقای یزدانپناه شهردار محترم، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، آقای بنیامین توکلی(اتاق اصناف)، آقای حمید شمسی(اداره برق)، آقای رضا روحانی (اوقاف)، آقای علی نیکرو(مدرسه صدوقی)، اعضای محترم هیئت کشتی و سایت و کانال کاروانسرا و دیگر عزیزانی که کُشتی راور را یاری نمودند، تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است: مدال آوران خردسال و نونهال راوری در این دوره از مسابقات به شرح ذیل هستند:

نونهالان فرنگی:
سعید نخعی: طلا
احمد عسکری:برنز

خردسالان فرنگی که برای اولین بار در مسابقات قهرمانی استان شرکت کرده بودند:
حسن رودباری:برنز
یاسین علی آبادی:برنز
امیرحسین کاربخش:برنز
محمد صادق کرباسی:برنز

خردسالان آزاد :
سام واثق:برنز

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. با سلام

    احتراما با تشکر و قدردانی از مدیریت محترم سایت و کانال تلگرام کاروانسرا بابت پوشش اخبار ورزش پهلوان پرور کشتی به عرض می رساند سعید نخعی کشتیگیر خوش آتیه ورزش راور اواخر مردادماه عازم مسابقات انتخابی تیم ملی می باشد لطفا برای موفقیت این ورزشکار با اخلاق راوری دعا کنید
    سپاسگزارم

علمی و فن آوری