آمار نبود همزمان بنزین در جایگاه های سوخت شهر راور، باعث بلاتکلیفی مسافران زیادی شد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۲:۱۹:۰۵
  • شناسه خبر: 46992

نبود همزمان بنزین در جایگاه های سوخت شهر راور، باعث بلاتکلیفی مسافران زیادی شد

همزمان با اتمام دهه کرامت و سیل بازگشت مسافران جنوب و شرق کشور از مشهد مقدس تعداد زیادی از این مسافران با نبود بنزین در جایگاه های سوخت شهر راور مواجه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ همزمان با اتمام دهه کرامت و سیل بازگشت مسافران جنوب و شرق کشور از مشهد مقدس تعداد زیادی از این مسافران با نبود بنزین در جایگاه های سوخت شهر راور مواجه شدند.

اتفاقی که با این سیل مسافر عبوری قابل پیش بینی و قطعاً قابل پیشگیری بود، ولی متاسفانه با عدم برنامه ریزی مسئولان و جایگاه داران اتفاق افتاد و خاطره بدی را برای مسافران عبوری از این شهر تداعی کرد.

اما این نبود بنزین در شهر راور از سه جایگاه موجود، مربوط به دو جایگاه داخل شهر است و تنها جایگاه کمربندی راور دارای بنزین است.
هر چند که با توجه به تکرار چنین اتفاقی در سالهای گذشته و به خصوص در ایام نوروز و تابستان که تعداد زیادی از زائرین مسیر راور را برای رفت و آمد به مشهد مقدس و بلعکس انتخاب می کنند، متاسفانه همچنان شاهد بی توجهی مسئولان نسبت به این اتفاق مهم هستیم.

شایان ذکر است: بر اساس گفته مسئول دو جایگاه سوخت، از دو روز قبل بنزین مورد نیاز این دو جایگاه خریداری شده است ولی شرکت نفت استان، بنزین خریداری شده را برای شهرستان صادر نکرده است.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری