آمار عامل اصلی در وقوع سرقت ها، غفلت مالباختگان است+تصاویر تجلیل از خبرنگاران شهرستان - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۵:۱۶:۱۰
  • شناسه خبر: 47052

عامل اصلی در وقوع سرقت ها، غفلت مالباختگان است+تصاویر تجلیل از خبرنگاران شهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: اگر مردم مراقب اموالشان باشند، سرقت کنترل خواهد شد چرا که عامل اصلی در وقوع سرقت ها غفلت مالباختگان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛سرهنگ هادی میرزایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و شهدای مدافع امنیت ایران اسلامی گفت: برای پیشگیری از جرائم و آسیب ها هزینه کمتری باید صرف کرد ولی برای درمان، منهای متحمل شدن هزینه ها، زمان هم باید گذاشت تا به وضعیت مناسب رسید.
فرمانده انتظامی شهرستان راور بیان کرد: اگر مردم مراقب اموالشان باشند، سرقت کنترل خواهد شد چرا که عامل اصلی در وقوع سرقت ها غفلت مالباختگان است.
سرهنگ میرزایی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۷۵ درصد سرقت ها کشف و ۵۷ سارق دستگیر شدند، گفت: با رعایت اصول ایمنی در نگهداری از اموال فرصت سود جویی از سارقان را باید گرفت و در این راه پلیس با هوشیاری و مقتدرانه در کنار مردم خواهد بود.
وی همچنین ضمن تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان بیان کرد: در مورد تصادفات فوتی در درون شهر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۰۰ درصدی را شاهد بودیم ولی متاسفانه در محورهای برون شهری شاهد افزایش تصادفات فوتی بودیم.
فرمانده انتظامی شهرستان راور خاطرنشان کرد: بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری کشف و ۳۹ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برقراری امنیت از یک سو و ایجاد احساس امنیت از سوی دیگر باعث بالندگی جامعه می شود.
میرزایی عنوان کرد: آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه در برابر تهدیدات بسیار حائز اهمیت است؛ رسانه و پلیس با ایفای نقش در این خصوص کمک بزرگی را به پیشرفت جامعه در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می کنند.
وی افزود: خبرنگاران چشم بینا و زبان صادق مردم هستند که ایفای نقش آنان در کنار پلیس برای پیشگیری از جرائم و آسیب ها ضروری است و در حقیقت کار مشترک پلیس و رسانه امنیت اجتماعی را ارتقاء خواهد داد.
فرمانده انتظامی شهرستان راور در پایان این نشست از خبرنگاران فعال مستقر در شهرستان با اهداء لوح و هدیه تقدیر کرد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری