آمار اعتراض جوانان راوری به جذب نیروی بومی استان کرمان در کارخانه فولاد راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۳:۵۷:۰۴
  • شناسه خبر: 47068

اعتراض جوانان راوری به جذب نیروی بومی استان کرمان در کارخانه فولاد راور

جوانان راوری و به خصوص فارغ التحصیلان این شهرستان که چندین سال است در انتظار راه اندازی کارخانه فولاد راور هستند بر این باورند که این کارخانه حق جوانان بیکار راوری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ پس از انتشار خبر آگهی جذب نیروی انسانی در فاز اول کارخانه فولاد راور که قرار است تا ابتدای سال آینده به بهره برداری برسد. در همین مدت اندک شاهد اعتراضاتی نسبت به جذب نیروی بومی استان کرمان در این کارخانه که به عنوان اولین کارخانه راور نیز به حساب می آید از سوی جوانان جویای کار راوری هستیم.
هر چند که در آگهی استخدامی این کارخانه ابتدا اولویت بومی شهرستان و پس از آن بومی استان کرمان درج شده است، اما جوانان راوری و به خصوص فارغ التحصیلان این شهرستان که چندین سال است در انتظار راه اندازی این کارخانه هستند بر این باورند که این کارخانه حق جوانان بیکار راوری است.

و حرف این جوانان این است که مسئولین ارشد شهرستان و نمایندگان مردم راور در مجلس شورای اسلامی باید به جوانان بیکار راوری بها دهند و اولویت اول و آخر جذب نیرو در این کارخانه جوانان راوری هستند.
شایان ذکر است:با توجه به نبود حتی یک مورد کارخانه و واحد تولیدی بزرگ در شهرستان راور، در این سالیان اخیر بر اساس آمار گزارش شده توسط مسئولین بین ۱۰ تا ۱۵ هزار راوری که اکثر آنان جوان و جویای کار بودند به شهرستان های اطراف و بخصوص استان یزد مهاجرت کرده اند، که امید است با جذب نیروی بومی در کارخانه فولاد راور روزنه امیدی برای مردمان و جوانان سخت کوش این دیار ایجاد شود.

خبر مرتبط
آگهی جذب نیروی انسانی در کارخانه فولاد راور

انتهای پیام/



علمی و فن آوری