آمار اعتراض کسبه راور به برپایی نمایشگاه پاییزه در این شهرستان - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۷:۲۹:۵۸
  • شناسه خبر: 47100

اعتراض کسبه راور به برپایی نمایشگاه پاییزه در این شهرستان

صبح امروز جمعی از کسبه و بازاریان راور در اعتراض به برپایی نمایشگاه پاییزه در این شهرستان در فرمانداری راور حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ صبح امروز جمعی از کسبه و بازاریان راور در اعتراض به برپایی نمایشگاه پاییزه در این شهرستان در فرمانداری راور حضور پیدا کردند.

این اعتراض تا جایی پیش رفت که کسبه و بازاریان با معاون فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت به گفتگو نشستند و از مشکلات خود گفتند.

در این رابطه یکی از کسبه می گفت: وضع اقتصادی مملک و بخصوص جامعه راور که از بیکاری رنج می برند، خراب است و پول در بازار نیست و چک های زیادی از مردم راور در دست بازاریان مانده که ضرر و زیان زیادی را به بازاریان متحمل شده است و مسئولان شهرستان با برپایی نمایشگاهی که غیره بومی ها غرفه دار آن هستند و تمام خرید و فروش ها به صورت نقد است بزرگترین ظلم را به بازاری راوری می کنند.

یکی دیگر از کسبه می گوید: کالاهای نمایشگاهی بی کیفیت و ته مانده انبارها هستند که همیشه مصرف کنندگان و بویژه قشر ضعیف را متضرر می کنند و از همه بدتر اینکه اجناس فروخته شده توسط غیربومی ها قابل رهگیری نیستند و سوء استفاده غرفه داران غیر بومی را به دنبال دارد.

کسبه ای دیگر گفت: مسئولین می خواهند با این نمایشگاه باعث شادی و نشاط مردم شوند، شادی و نشاط مردم را از راه دیگری تامین کنید نه اینکه مسبب متضرر شدن کسبه شوید، مردم نشاط موقت نمی خواهند.

یکی دیگر از بازاریان می گوید: ما دلمان خوش است که نزدیک بازگشایی مدارس، فروش داشته باشیم و مشکلات چندین ماه کسادی بازار و نسیه فروشی های خود را جبران کنیم که با برپایی این نمایشگاه ها مسئولان ما را ناامید میکنند.

کسبه ای دیگر با بیان اینکه همیشه غیربومی ها نمایشگاه های راور را در اختیار می گیرند، می گوید: این یعنی تاراج سرمایه یک شهرستان و فلج کردن اقتصاد راور که مسبب رکود در بازار راور است.

این اعتراضات کسبه راور با پاسخ هایی از سوی معاون سیاسی، امنیتی فرماندار راور همراه بود که در خبری جداگانه در سایت کاروانسرا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 



دیدگـاه ها

  1. تابلوی جلسه که در خصوص ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت ازدواج است که !!!!!

  2. مصطفی گفت:

    دوست گرامی جلسه ی ازدواج و ساماندهی جوانان برای ۲۲مرداد بوده اگه کمی دقت کنی این خبر برای ۲۴مرداد هست که اعتراض کسبه ی راور نسبت به برگزاری نمایشگاه هست. چهره های بازاری در این عکس کاملا مشخص هستن.خواهشا قبل از گفتن نکته های ارزشمندتون کمی تحقیق کنید.

علمی و فن آوری