آمار اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر راور سوگند یاد کردند+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۱۶:۰۳:۵۷
  • شناسه خبر: 47173

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر راور سوگند یاد کردند+تصاویر

صبح امروز با حضور اعضای شورای تامین شهرستان، مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر راور برگزار شد و منتخبین مردم سوگند یاد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ صبح امروز با حضور اعضای شورای تامین شهرستان، مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر راور برگزار شد و منتخبین مردم سوگند یاد کردند.

پنج عضو شورای شهر راور با قرائت متن مصرح در ماده ۲ آئین‌نامه اجرایی داخلی شورا، در حضور کلام‌الله مجید، سوگند یاد کردند که در حفظ امانت و انجام هرچه بهتر وظایف و خدمت به مردم کوشا بوده و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چهارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات کنند. در همه زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادامی که در شورای اسلامی شهر عضویت دارند، در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام کنند.

بر این اساس آقایان رحمت الله رحیمی پور، شیخ اصغر سلمانی، حسن توکلی، حسین نخعی راد و احمد بقایی کار خود را در شورای شهر راور آغاز کردند.

شایان ذکر است: آقایان رحیم پور و نخعی راد دو عضو جدید شورای شهر راور هستند و آقایان سلمانی، توکلی و بقایی در دوره چهارم شورا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری