آمار با حضور معاون وزیر راه و شهر‌سازی ۲۰ کیلومتر از باند دوم محور راور-دیهوک افتتاح شد+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۱۸:۱۷:۰۶
  • شناسه خبر: 47250

با حضور معاون وزیر راه و شهر‌سازی ۲۰ کیلومتر از باند دوم محور راور-دیهوک افتتاح شد+تصاویر

ظهر امروز با حضور معاون وزیر راه و شهر‌سازی ۲۰ کیلومتر ابتدایی باند دوم محور راور-دیهوک افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ ظهر امروز همزمان با هفته دولت با حضور حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه، میرصادقی فرماندار راور، امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهر‌سازی، زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، بلوردی مدیر‌کل راه و شهرسازی استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی ۲۰ کیلومتر در ابتدای باند دوم محور راور-دیهوک به بهره‌برداری رسید.
امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهر‌سازی در حاشیه این مراسم گفت: محور کرمان، راور، دیهوک به طول ۴۰۰ کیلومتر یک محور سنگین ترافیکی و ترانزیتی است که حدود ۲۴۰ کیلومتر از آن در استان کرمان واقع شده است.
وی با اشاره به اینکه این پروژه از سال ۸۹ آغاز شده است و از سال گذشته شروع به فعالیت مجدد داشته‌ است، تصریح کرد: امروز ۲۰ کیلومتر از این جاده که دو بانده شده است با هزینه ای بالغ بر ۱۹۵میلیارد ریال از اعتبارت ملی به بهره‌برداری رسید.
شایان ذکر است: محور کرمان، راور، دیهوک به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت کالا از بنادر جنوبی به کشورهای آسیای میانه و استان‌های مرکزی به مرز افغانستان و عبور زائران مشهد مقدس از پرترددترین جاده‌های استان کرمان است.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری