آمار برخورد دو دستگاه سواری در محور راور_دیهوک باز هم یک قربانی و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر(10عکس) - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۱۰:۲۹:۴۹
  • شناسه خبر: 47258

برخورد دو دستگاه سواری در محور راور_دیهوک باز هم یک قربانی و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر(۱۰عکس)

حادثه تصادف دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و سانتافه در محور راور-دیهوک(مشهد) یک کشته و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حادثه تصادف دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و سانتافه در محور راور-دیهوک(مشهد) یک کشته و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.
این حادثه در ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه شب گذشته در مرز استان های کرمان و خراسان جنوبی اتفاق افتاد که بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر از دو استان در محل حادثه حاضر شدند.

متاسفانه در این حادثه که در ۱۳۰ کیلومتری راور اتفاق افتاد، راننده پژو در دم جان سپرد و ۱۱ مصدوم توسط ٧ دستگاه آمبولانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب راور منتقل شدند.
مصدومان این حادثه در رده سنی ۲ تا ۵۵ سال بودند که حال ۵ نفر آنها وخیم و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان راور به کرمان منتقل شدند.

این حادثه در حالی رخ داد که در این چند روز شاهد حوادث متعددی در جاده راور-دیهوک بودیم و متاسفانه دو شب قبل نیز برخورد دو دستگاه پژو باعث جان باختن ۴ نفر و مصدومیت ۸ نفر شده بود.
اما با توجه به حوادث متعدد این جاده و جان باختن تعدادی از هموطنانمان که اکثر آنها زائرین علی ابن موسی الرضا(ع) هستند و از طرفی سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به استان کرمان، میطلبد مسئولین شهرستان و استان، نمایندگان مردم راور در مجلس شورای اسلامی و بخصوص آقای رزم حسینی استاندار کرمان وضعیت اسفناک جاده راور-دیهوک را به اطلاع آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی برسانند تا تخصیص اعتبار به این جاده در سریع ترین زمان ممکن انجام شود و باند دوم این مسیر به بهره برداری برسد و دیگر شاهد این حوادث ناگوار رانندگی در این جاده نباشیم.
لازم به ذکر است تا کیلومتر ۱۰۵ محور راور-دیهوک در حوزه استحفاظی اداره راه شهرستان راور و مابقی مسیر تا دیهوک در حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی است.

تصاویر ارسالی:علی سلمانی زاده
انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. تلنگر گفت:

    سلام
    بهتراست نام این جاده بعد از سالیان ونیم نگاهی به امار تلفات گذاشته شود
    جاده مرگ در دسترس می باشد نگران باشید
    به جای هزینه میلیاردی برای کوهبری گردنه خراسانی ودوباند کردن مسیراز راور تا کرمان که سالهاست محل تردد مسئولین استان وشهرستان است وتابلو تکراری کارگران در حال کارهستند تو ذوق هر کسی می زنندمی بایست جاده راور تا دیگ رستم که قتلاگاه مسافرین هست کار می شد

  2. یک راوری گفت:

    خیلی دور از انتظار نیست اگه راور ما توی هیچ رکوردی جایگاه بالایی نداره در عوض از لحاظ تصادف و مرگ و زخمی در کشور رتبه اول و داره که خودش باعث افتخاره و اینهم حاصل زحمات مسئولین شهرمونه – متشکریم

علمی و فن آوری