آمار افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در بخش مرکزی شهرستان راور+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۱۱:۰۱:۵۴
  • شناسه خبر: 47282

افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در بخش مرکزی شهرستان راور+تصاویر

به مناسبت گرامی داشت هفته دولت چندین پروژه عمرانی و خدماتی با حضور امام جمعه و فرماندار راور، مدیر کل امور روستایی شوراهای استانداری، بخشداران بخش مرکزی و کوهساران و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ به مناسبت گرامی داشت هفته دولت چندین پروژه عمرانی و خدماتی با حضور امام جمعه و فرماندار راور، مدیر کل امور روستایی شوراهای استانداری، بخشداران بخش مرکزی و کوهساران و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.
از جمله این طرح ها می توان به افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۰۰کیلوواتی با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی راور اشاره کرد.
از دیگر طرح ها آسفالت و زیرسازی ۱۹ هزار مترمربع از معابر روستاهای طرز، فیض آباد از توابع بخش مرکزی راور در قالب طرح های هادی با هزینه ای بالغ بر ۵۳۰ میلیون تومان با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری که به بهره برداری رسیدند.
همچنین آسفالت محور گوجهر به بهاباد به طول ۵٫۵ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از اعتبارات دولت به بهره برداری رسید.

سومین کارگاه بافت فرش عتبات عالیات شهرستان راور نیز در روستای فیض آباد با هزینه ای بالغ بر ۹۰۰میلیون تومان که روزانه در دو شیفت کاری ۲۵ نفر مشغول به کار می باشند آغاز به کار کرد.
مراسم کلنگ زنی مدرسه ۴ کلاسه شهرک فیض آباد نیز با زیر بنای ۳۰۰ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۳۳۰ میلیون تومان از اعتبارات بنیاد برکت در شهرستان راور به زمین زده شد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری