آمار افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در بخش کوهساران شهرستان راور+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۱۸:۰۹:۱۸
  • شناسه خبر: 47298

افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در بخش کوهساران شهرستان راور+تصاویر

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۹ طرح عمرانی با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان از اعتبارات دولتی، دهیاری ها و بخش خصوصی در بخش کوهساران به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار راور، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان، مدیر برق منطقه ای و استان کرمان؛ بخشدار بخش کوهساران و جمعی از مسئولین شهرستان، ۹ طرح عمرانی با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان از اعتبارات دولتی، دهیاری ها و بخش خصوصی در بخش کوهساران به بهره برداری رسید.
از جمله این طرح ها می توان به افتتاح پست ۶ کیلوواتی فشار متوسط هوایی،۱۶۰۰متر شبکه فشار ضعیف با کابل خود نگه دار، نصب ۴ دستگاه پست هوایی با تابلو، نصب ۴۰ چراغ لاک پشتی ۷۰ با هزینه های بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان از اعتبارات دولت در روستاهای چناروئیه، گزستان و زارکوئیه اشاره کرد.
همچنین طرح انرژی خورشیدی ۱۲٫۵ کیلوواتی با هزینه ای بالغ بر ۸۰میلیون تومانی بخش خصوصی در روستای گروک و آسفالت، زیرسازی و جدول گذاری در روستاهای گروک و قنات سه از اعتبارات دولتی با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری به بهره برداری رسید.
همچنین سالن بهسازی شده اجتماعات شهر هجدک با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان از اعتبارات شهرداری هجدک به بهره برداری رسید.
از دیگر طرح ها می توان به ساخت مخزن ۱۰۰متر مکعبی جهت آبرسانی به شهرک روستای حور جهت تامین آب شرب ۱۵۰خانوار با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان از اعتبارات دولتی و آب رسانی به روستای بریم و ۴۰ خانوار روستای شاهزاده محمد و کلنگ زنی خط انتقال آب آشامیدنی روستای هنک به طول ۲٫۵ کیلومتر برای تامین آب ۵۰خانوار اشاره کرد.


تصاویر ارسالی:اسماعیل نیکخواه

انتهای پیام/



علمی و فن آوری