آمار تجهیز 80 هکتار از اراضی شهرستان راور به آبیاری تحت فشار - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۱۳:۴۶:۱۳
  • شناسه خبر: 47318

تجهیز ۸۰ هکتار از اراضی شهرستان راور به آبیاری تحت فشار

همزمان با هفته دولت با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، مدیر آب و خاک استان و جمعی از مسئولین، دو طرح آبیاری تحت فشار در شهرستان راور به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ همزمان با هفته دولت با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، مدیر آب و خاک استان و جمعی از مسئولین، دو طرح آبیاری تحت فشار در شهرستان راور به بهره برداری رسید.
محمد قنبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور در افتتاح این طرح ها گفت:با توجه به شرایط منابع آب شهرستان اجرای سیستم ها آبیاری تحت فشار از ضروریات منطقه می باشد و یک پروژه آبیاری تحت فشار در سطح ۵۰ هکتار در روستای الله آباد با کل اعتبار هزینه شده ۵ میلیارد ریال که ۳٫۵ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات بلاعوض دولتی و ۱٫۵ میلیارد ریال آن از محل آورده شخصی می باشد، اجرا شده و به میمنت هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: همچنین پروژه آبیاری تحت فشار در سطح ۳۰ هکتار در روستای همت آباد با کل اعتبار هزینه شده ۳۳۰۰ میلیون ریال که ۲۳۱۰ میلیون ریال آن از محل اعتبارات بلاعوض دولتی است و مابقی آن آورده شخصی است اجرا شده است.
لازم به ذکر است:همچنین یک پروژه احداث کانال بتونی آبرسانی روستای خورند و شریف‌آباد به طول ۲۱۰۰ متر با اعتبار ۱۱۴۰میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری