آمار اولین کارخانه تولید زغال فشرده(بریکت) استان کرمان در شهرک صنعتی راور ساخته می شود - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۱۵:۰۴:۵۳
  • شناسه خبر: 47323

اولین کارخانه تولید زغال فشرده(بریکت) استان کرمان در شهرک صنعتی راور ساخته می شود

ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان، کلنگ اولین کارخانه تولید زغال صنعتی به روش استفاده از ضایعات درختان پسته و سایر درختان در شهرک صنعتی راور به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان، کلنگ اولین کارخانه تولید زغال صنعتی به روش استفاده از ضایعات درختان پسته و سایر درختان در شهرک صنعتی راور به زمین زده شد.
یزدیزاده رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان راور در این رابطه به خبرنگار ما گفت: با توجه به پشتکار و پیگیری مجری طرح و اداره صنعت معدن و تجارت و مساعدت فرماندار محترم پیش بینی می گردد طرح مذکور تا پایان سال افتتاح شود.

وی تصریح کرد: این طرح در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع و مساحت کارخانه ۱۸۰۰ متری اجرا می شود و در صورت افتتاح طرح مذکور ماهانه ۵۰ تن زغال تولید و به استان و شهرهای همجوار صادر می گردد.

یزدیزاده سرمایه گذاری این طرح را تقریباً یک میلیارد و پانصد میلیون تومان عنوان کرد که تمامی سرمایه توسط آقای رحمانی سرمایه گذار راوری بخش خصوصی تامین شده است و اشتغالزایی ۱۲ نفر مستقیم و ۵ تا ۷ نفر به صورت غیر مستقیم به دنبال دارد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت از مزایای زیست محیطی این طرح را دفع آفات درخت پسته و همچنین سایر بیماری هایی که از پسماند درختان ایجاد می شود اشاره کرد.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. سلام دشت همه مشئولین درد نکنه خدا خیرتون بده دوشت خوب ژغال خوب بهبه دیگه چه گلی تو گل ها بشود!!!!!!

علمی و فن آوری