آمار اختصاص یک میلیارد ریال جهت تعمیر ماشین آلات راهداری شهرستان راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۲۱:۲۸:۴۹
  • شناسه خبر: 47403

اختصاص یک میلیارد ریال جهت تعمیر ماشین آلات راهداری شهرستان راور

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته از طریق معاون وزیر و رئیس سازمان ‌راهداری وحمل ونقل جاده ای مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار جهت تعمیر بلدوزر و ماشین آلات راهداری شهرستان راور اختصاص داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ محمدمهدی زاهدی گفت: با پیگیری های صورت گرفته از طریق معاون وزیر و رئیس سازمان ‌راهداری و حمل ونقل جاده ای مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار جهت تعمیر بلدوزر و سایر ماشین آلات راهداری شهرستان راور اختصاص داده شد.

وی افزود: طی درخواست محمدامین محمودی رییس اداره راهداری شهرستان راور مبنی بر حل مشکل ماشین آلات فرسوده راهداری که در جریان بارش شدید برف و همچنین احداث راه های شهر و توابع شهرستان راور دچار خسارت شده بودند، این موضوع پیگیری و مبلغ فوق اختصاص داده شد.

محمودی رئیس اداره راهداری شهرستان راور با تشکر از دکترزاهدی در رابطه با جذب این مبلغ، اظهارکرد: ماشین آلات فرسوده مشکل جدی برای شهر و توابع شهرستان راور بود که الحمدالله با این مبلغ اداره راهداری ماشین آلات خود را تجهیز و با تلاش و همت جدی، مشکلات مردم در شهر و توابع را پیگیری خواهد کرد.
انتهای پیام/



علمی و فن آوری