آمار واقعه غدیر خم در شهر راور بازسازی می شود+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۱۵:۵۲:۱۰
  • شناسه خبر: 47418

واقعه غدیر خم در شهر راور بازسازی می شود+تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور با بیان اینکه نمایش زنده و میدانی وقایع تاریخی اسلام که به منظور انتقال مفاهیم دینی به مخاطبان به ویژه جوانان صورت می‌گیرد بسیار تاثیرگذار است، تصریح کرد: با همین هدف برای دومین سال در روز عید غدیر، این واقعه بزرگ در شهر راور بازسازی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ سرهنگ محمد محمودی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت گفت: حادثه غدیر تداوم خط نبوت و تلاقی رسالت و امامت و چشمه ای است که تا پایان هستی می جوشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور بیان کرد: نمایش زنده و میدانی وقایع تاریخی اسلام که به منظور انتقال مفاهیم دینی به مخاطبان به ویژه جوانان صورت می‌گیرد بسیار تاثیرگذار است و هدف اصلی در اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر تبیین فلسفه ولایت برای مخاطبان است.

وی با بیان اینکه واقعه غدیر که ارزش و ارثیه ماندگاری است و باید سینه به سینه به نسل‌های بعدی نیز منتقل شود و حفاظت و پاسداری از دستاوردهای آن نیز مورد غفلت واقع نشود، تصریح کرد: به همین منظور ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور این افتخار را دارد که برای دومین سال در روز عید غدیر، بازسازی این واقعه بزرگ را به انجام برساند و به حول و قوه الهی و همکاری همگان در روز شنبه ۹۶/۰۶/۱۸ این امر مهم را به خوبی اجرا نماید.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری