آمار با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر «جشن هنرمندان راور» برگزار شد+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۱۸:۱۲:۲۷
  • شناسه خبر: 47438

با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر «جشن هنرمندان راور» برگزار شد+تصاویر

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی، مراسم تجلیل از هنرمندان شهرستان راور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی، مراسم تجلیل از هنرمندان شهرستان راور شامگاه دوشنبه ۱۳ شهریورماه برگزار شد.
این جشن به منظور معرفی ظرفیت‌های هنری شهرستان، انسجام و هم‌گرایی بیشتر بین هنرمندان و ایجاد شبی فرح‌بخش و خاطره انگیز و تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر برپا شد.
در این مراسم ابتدا پژوهش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راور گزارشی از روند برگزاری جشن، مراسم تجلیل و ظرفیتهای هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر راور ارائه کرد.
صحبت های علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، میرصادقی فرماندار شهرستان راور و حسینی نسب رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان، بخشی از این برنامه را تشکیل می داد.
اجرای چند قطعه موسیقی و شعرخوانی شاعران از بخش‌های دیگر این مراسم بود.
شایان ذکر است: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راور از بهمن ماه سال گذشته تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ و هنر در فصول مختلف را در دستور کار خود قرار داد، که در جشن هنرمندان به عنوان فصل دوم از ١٢ نفر از هنرمندان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین شهرستان تجلیل شد.
اداره ارشاد راور این مراسم را با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، شورای شهر، شهرداری و موسسه فرهنگی هنری اندیشه نو برگزار کرد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری