آمار آزمون استخدامی کارخانه فولاد راور جمعه این هفته برگزار می شود+جزئیات و دریافت کارت ورود به جلسه - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۱۶:۴۹:۴۸
  • شناسه خبر: 47586

آزمون استخدامی کارخانه فولاد راور جمعه این هفته برگزار می شود+جزئیات و دریافت کارت ورود به جلسه

آزمون کارخانه فولاد راور جمعه این هفته ۲۴ شهریورماه در دو نوبت صبح و عصر در شهر راور برگزار می شود و داوطلبان باید تا ۲۲ شهریور کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ بر اساس اطلاعات کسب شده آزمون کارخانه فولاد راور جمعه این هفته ۲۴ شهریورماه در دو نوبت صبح و عصر در شهر راور برگزار می شود.
داوطلبان از امروز دوشنبه ۲۰ شهریورماه لغایت ۲۲ شهریورماه با مراجعه به سایت کاوند نهان زمین به آدرس http://careers.zaminco.com کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود را دریافت کنند.
قابل ذکر است آزمون مقاطع فوق دیپلم و بالاتر صبح روز جمعه در شهر راور به آدرس: خیابان ولیعصر-کوچه شماره۱۷-جنب دبیرستان علامه طباطبایی- سالن ورزشی شهید خواجویی برگزار می شود.
این آزمون دارای ۴۰ سؤال عمومی و ۶۰ سؤال تخصصی می باشد که سؤالات عمومی شامل معارف اسلامی، علوم اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و فنآوری اطلاعات و سؤالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشته ی دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.

همچنین آزمون مقطع دیپلم این کارخانه عصر روز جمعه در شهر راور به آدرس: بلوار پروفسور کمالی پور-دبیرستان زینب کبری برگزار می شود.
این آزمون ۱۰۰ سؤال در زمینه ی معارف اسلامی، علوم اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، ریاضی، هوش و زبان انگلیسی دارا می باشد.

جهت دریافت کارت ورود به جلسه بر روی لینک زیر کلیک کنید

دریافت کارت ورود به جلسه کارخانه فولاد راور

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. سوده گفت:

    با سلام
    امیدوارم راوری ها را در این آزمون ببینیم ! ما که ثبت نام کردیم و همه مدارک حتی بیش از مدارک خواسته شده را فرستادیم؛ بهانه دیگری پیدا نشد . وضعیت ثبت ناممون عدم ارسال مدارک خواسته شده بود و هیچ لینکی هم نداشت که دوباره ارسال کنیم! واقعاً باعث تأسفه که سیرجانی ها در شهرمون کارخونه بزنن و هیچ بومی راوری درش نباشه! تازه راور رو هم شهر توسعه یافته ثبت بشه ! بداست به حال مسئولین روز قیامت و پل صراط! حقمون رو آنجا می گیریم!

  2. علی گفت:

    امیدوارم واقعا آزمون تاثیری داشته باشه چون شنیده ها از لیست آقا زاده ها و اطرافیان حضرات محترمه مبارکه مدیریت شهری و حوزی حکایت میکنه.
    من الله توفیق برای دوستانی که سعی در اجرای قانونی این استخدام دارن
    ……………………………………

  3. م گفت:

    سلام
    این آزمون ثبت نامش کی بوده ما متوجه نشدیم

  4. s گفت:

    واقعاً برا راوری ها متأسفم ! سایت مذکور قطع شد و کسانی که شانس شرکت در امتحان رو داشتند هم در این امتحان شرکت نکنند و سوگلی ها و شازده ها و افراد بند پ با خیال راحت برن سر کار.

  5. ای خدا شانس. نداریم اخرشم باید بریم شهر های غریب سرکار از این کشتی نور رستگاری نیست. این چه وضعشه

علمی و فن آوری