آمار افزایش آمار طلاق در راور نگران کننده است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۱۲:۳۰:۵۴
  • شناسه خبر: 47593

افزایش آمار طلاق در راور نگران کننده است

رئیس دادگستری راور گفت: راور یک شهر مذهبی است و با توجه به عرق مذهبی و روحیه حاکم بر مردم انتظار می رود تا میزان طلاق در این شهر به حداقل برسد، لکن آمار و ارقام گویای حقیقتی تلخ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛محمدرضا سنجری ضمن ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در شهرستان راور گفت: راور یک شهر مذهبی است و با توجه به عرق مذهبی و روحیه حاکم بر مردم انتظار می رود تا میزان طلاق در این شهر به حداقل برسد، لکن آمار و ارقام گویای حقیقتی تلخ است.

رئیس دادگستری راور بیان کرد: جامعه ما یک جامعه اسلامی است و آیات و احادیث زیادی در رابطه با نهی از طلاق وجود دارد لکن وجود عواملی سبب سرعت بخشیدن به این حرکت شوم شده است.

وی افزود: بیکاری و فقر اقتصادی از عوامل موثر در فروپاشی نظام خانواده ها می باشد و اعتیاد نیز بر مشکلات موجود دامن می زند.

سنجری وضعیت اقتصادی و اعتیاد را از جمله عوامل بارز و موثر در تشدید مسائل خانوادگی دانست و گفت: اقتصاد نقش مهمی در تقویت و حفظ بنیان خانواده دارد و چنانچه نیازهای افراد تامین نشود به دنبال مشکلات وارده جدایی به عنوان یک راه حل در بین زوجین پذیرفته می شود.

رئیس دادگستری راور فرزندان را قربانیان اصلی طلاق در جامعه دانست و گفت: به دنبال بروز اختلافات خانوادگی در بین زوجین، فرزندان بدترین صدمات را متحمل می شوند.

انتهای پیام/

 

 



علمی و فن آوری