آمار 30 طرح اشتغالزایی در شهرستان راور در آینده نزدیک/ بیش از 1000 نفر در راور مشغول بکار می شوند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۱۰:۵۰:۳۹
  • شناسه خبر: 47621

۳۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان راور در آینده نزدیک/ بیش از ۱۰۰۰ نفر در راور مشغول بکار می شوند

نماینده مردم کرمان و راور در نشست با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ضمن بررسی آخرین روند اجرایی طرح های سرمایه گذاری این ستاد در شهرستان راور از ایجاد ۳۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان راور با بیش از ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در نشست با دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و معین اقتصادی شهرستان راور ضمن تقدیر از زحمات و تلاش وی و مدیران این ستاد در زمینه اشتغالزایی در سراسر کشور به ویژه شهرستان های کرمان و راور اظهار کرد: رفع محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته از مهم ترین فعالیت های ستاد در سراسر کشور است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه های سرمایه گذاری و اشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی ستودنی است.
پورابراهیمی ادامه داد:با توجه به اقدامات ستاد فرمان امام در شهرستان راور به زودی ۳۰ طرح اشتغالزا در شهرستان راور عملیاتی و اجرایی خواهد شد.
وی تصریح کرد: مجموع طرح هایی که تا پایان شهریور ماه پس از تصویب نهایی در بخش اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام در شهرستان راور انجام خواهد شد، بیش از ۵۰ میلیارد تومان خواهد بود که در این طرح ها حدود ۱۰۰۰ خانوار اشتغال خواهند داشت.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با روند قابل قبول و سرعت فعلی سرمایه گذاری در شهرستان راور به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی، ظرف سالهای آینده معضل اشتغال تا حد زیادی مرتفع خواهد شد.
در پایان این نشست رئیس ستاد ستاد اجرایی فرمان امام، از اختصاص ۷ میلیارد تومان جهت ساخت مساجد، مسکن محرومین، و راه روستایی در شهرستان راور خبر داد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری