آمار دشمن با تمام نیرو به جنگ با بنیان خانواده اسلامی برخاسته است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۲۰:۵۶:۵۲
  • شناسه خبر: 47638

دشمن با تمام نیرو به جنگ با بنیان خانواده اسلامی برخاسته است

امام جمعه راور گفت: خانواده سالم زمینه ساز یک جامعه سالم است و دشمن با تمام نیرو به جنگ با بنیان خانواده اسلامی برخاسته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه راور در باب تقوا به روایتی از حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت:ایشان همیشه به بازار می رفتند و به بازاری ها تاکید می کردند باتقوا باشید و از قسم و سوگند در معاملات بپرهیزید، هرچند قسم خوردن به کار و حساب شما رونق می دهد ولی برکت را از کار شما می برد.

امام جمعه راور در ادامه به سالروز نزول سوره انسان که در شان اهل بیت(ع) است و این روز در ایران اسلامی بعنوان روز خانواده نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: خانواده با تمام ابعاد گوناگونی که دارد یکی از موضوعات مهم جامعه اسلامی است و به شدت مورد هجمه دشمن قرار گرفته است.
تویسرکانی بیان کرد: خانواده سالم زمینه ساز یک جامعه سالم است و دشمن با تمام نیرو به جنگ با بنیان خانواده اسلامی برخاسته است.
وی افزود: دشمن از ۳ راه وارد شده و خانواده مسلمان و شیعه را هدف قرار داده است که یکی از این راه ها نسل کشی و قتل عام و فجایع ای است که در سرزمین های اسلامی اتفاق افتاده که جزو هولناک ترین جنایت ها علیه مسلمانان است و در این رابطه به جنایات اردوگاه صبرا و شتیلا که زنده زنده مردم مسلمان را پوست کردند و چشم های آنها را بیرون کشیدند اشاره کرد و گفت: با این هدف که این مسلمانان را از ریشه نابود کنند چنین جنایاتی را انجام دادند.
امام جمعه راور ادامه داد: امروز ببینید در میانمار با جمعیت ۸ میلیونی چه حوادث هولناکی دارد اتفاق می افتد و چگونه دارند جنایت می کنند تا ریشه اسلام را در این کشور بخشکانند، آدم از این جنایت ها شرمش می آید در حالی که به مسببان آن جایزه نوبل می دهند.
وی راه دیگرهدف قرار دادن خانواده اسلامی را شیوه مرموزانه ای که در مواد غذایی و دارو دارد اتفاق می افتد عنوان کرد و گفت: دشمن از راه تغذیه ما هم وارد شده و نسل ما را هدف قرار داده آنهم با مواد غذایی که کوتاهی عمر را به دنبال دارد.
امام جمعه راور افزود: راه دیگر، جنگ نرم دشمن است که سبک زندگی غربی را دارند به ما تحمیل می کنند و می خواهند ما را از هویت دینی و اسلامی و اعتقادی خود خارج کنند.
تویسرکانی خاطر نشان کرد: ما به دنبال یک جامعه اسلامی و کشور مترقی در ابعاد معنوی و مادی هستیم و یکی از ارکان اصلی آن خانواده سالم است.

وی در ادامه چند ویژگی خانواده خوب را از جمله زن و شوهر نسبت هم مهربان باشند، باوفا و صمیمی باشند، به یکدیگر محبت وعشق بورزند و همچنین به وظایف والدین نسبت به فرزندان از جمله احساس مسئولیت نسبت به فرزندان، فرزند را از نظر مادی و معنوی سالم بزرگ کنند، چیزهای خوب به بچه ها یاد دهند و صفات خوبی را به آنها تزریق کنند، اشاره کرد.
انتهای پیام



علمی و فن آوری