آمار تصادف هولناک 206 با تریلی، کودک و مادر جوان را به کام مرگ کشاند+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۲۱:۵۰:۳۶
  • شناسه خبر: 47641

تصادف هولناک ۲۰۶ با تریلی، کودک و مادر جوان را به کام مرگ کشاند+تصاویر

حوالی ساعت ۱۹ امروز تصادف یک دستگاه پژو ۲۰۶ که از سمت راور به مشهد در حرکت بود با یک دستگاه تریلی که در مسیر عکس در حرکت بود دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حوالی ساعت ۱۹ امروز تصادف یک دستگاه پژو ۲۰۶ که از سمت راور به مشهد در حرکت بود با یک دستگاه تریلی که در مسیر عکس در حرکت بود دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
در این حادثه هولناک که در ۵۰ کیلومتری محور راور_دیهوک اتفاق افتاد متاسفانه یکی از سرنشینان پژو ۲۰۶ که کودکی ۲ ساله بود به دلیل ضربه به سر و شدت جراحات در دم جان سپرد.
با حضور به موقع نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر دربند دو سرنشین دیگر این خودرو نیز که یک خانم و آقا بودند و به شدت آسیب دیده و دچار شکستگی های زیادی شده بودند امدادرسانی شدند.
شایان ذکر است: یکی از این مصدومان که در خودرو گیر بود با حضور تیم نجات هلال احمر دربند از بین آهن پاره ها بیرون کشیده شد.
و هر دو مصدوم توسط دو کد اورژانس دربند و کد کمکی اورژانس شهری به بیمارستان راور منتقل شدند.

بر اساس اطلاعات کسب شده متاسفانه یکی از مصدومین انتقال یافته به بیمارستان راور که خانم جوانی بود و به شدت دچار آسیب شده بود پس از تلاش چند ساعته کادر پزشکی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) راور درگذشت و شمار قربانیان این حادثه به دو نفر افزایش یافت.
تصاویر ارسالی:محمدرضا احمدی

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. بازهم حادثه بازهم تصادف و مرگ بازهم تلفات جانی و تغییر سرنوشت یک خانواده بدبخت انهم زائر امام مهربانی امام هشتم خدایاتا کی باید شاهد قربانی و تلف شدن مسافران بیچاره در این جاده مسخره باشیم و ایا تعدادفوت شدگان باید در سال چند نفر باشد تا به حد نصاب رسیده وچاره اندیشی و اقدامی صورت گیرد خدا میداند و بس

علمی و فن آوری