آمار مرکز معاینه فنی خودرو در راور توسط بخش خصوصی به بهره برداری می رسد+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۲۱:۲۶:۰۱
  • شناسه خبر: 47666

مرکز معاینه فنی خودرو در راور توسط بخش خصوصی به بهره برداری می رسد+جزئیات

شهرستان راور دارای مرکز معاینه فنی نمی باشد و شهروندان راوری مجبورند برای دریافت کارت معاینه فنی به شهرستان های همجوار همچون زرند و کرمان مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ بر اساس تصمیم پلیس راهور ناجا از اول شهریورماه ٩۶ کلیه خودروهای سبک و سنگین که معاینه فنی معتبر نداشته باشند هر ۲۴ ساعت مبلغ ۵۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

از طرفی شهرستان راور دارای مرکز معاینه فنی نمی باشد و شهروندان راوری مجبورند برای دریافت کارت معاینه فنی به شهرستان های همجوار همچون زرند و کرمان مراجعه کنند.که این مورد همراه با اتلاف وقت و هزینه و مشکلات متعددی است که کاروانسرا نیز در خبری تحت عنوان “راور شهرستان بدون مرکز معاینه فنی خودرو“مشکلات این خدمت را در چند روز گذشته منتشر کرد.

اما اینکه آیا راور دارای مرکز معاینه فنی خودرو می شود یا نه؛ جواب را از فرماندار راور جویا شدیم که وی به خبرنگار ما گفت:سه نفر متقاضی مرکز معاینه فنی در شهرستان راور بودند که بر اساس مکان هایی که معرفی کرده بودند یکی از آنها پس از حضور و بررسی شورای ترافیک کرمان موافقت نامه آن به شهرداری و به فرمانداری و نهایتا به کرمان ابلاغ شد و به زودی می تواند نسبت به ساخت محل و نصب دستگاه های این مرکز معاینه فنی اقدام کند.

سیدحسن میرصادقی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چه مدت طول می کشد تا این مرکز به بهره برداری برسد گفت: طبق قولی که داده شده حداکثر تا پایان سال این مرکز به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری