آمار امروز خطرناک ترین و بی رحم ترین دشمنان، از نیروهای مسلح و توان دفاعی ایران هراس دارند/تحریم ها، پیشرفت و اقتدار دفاعی ونظامی کشور را چندین برابر کرد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۱۷:۳۱:۴۴
  • شناسه خبر: 47690

امروز خطرناک ترین و بی رحم ترین دشمنان، از نیروهای مسلح و توان دفاعی ایران هراس دارند/تحریم ها، پیشرفت و اقتدار دفاعی ونظامی کشور را چندین برابر کرد

نماینده مردم کرمان و راور به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: امنیت کشور و اقتدار نیروهای مسلح را زمانی احساس می کنیم که دریابیم با وجود تحریم ها، پیشرفت و اقتدار دفاعی و نظامی کشور چندین برابر شده و موجب حیرت جهانیان گشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛محمد مهدی زاهدی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: امنیت کشور و اقتدار نیروهای مسلح را زمانی احساس می کنیم که دریابیم با وجود تحریم ها، پیشرفت و اقتدار دفاعی و نظامی کشور چندین برابر شده و موجب حیرت جهانیان گشته است.

نماینده مردم کرمان و راور در ادامه بر این نکته تاکید کرد: وقتی مشاهده می کنیم در منطقه با چه دشمنان خونخوار و بی رحمی در حال ستیز و مقابله هستیم و آنها به هر کجا پا می گذارند، دست به کشتار و جنایات هولناکی آلوده می کنند و سخیف ترین و بی شرمانه ترین تعدی و تجاوزات را نسبت به سرزمین ها، اموال و حتی نوامیس مردم مظلوم روا می دارند، باز اقتدار و عظمت قوای مسلح کشور را بیشتر درک می نماییم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی دلیل امنیت و آرامش حاکم بر کشور را واهمه همان دشمنانی دانست که نه تنها جرات تقابل بانیروهای مسلح، بلکه توان نزدیک شدن به مرزهای میهن اسلامی را نیز ندارند.

محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با تبریک فرا رسیدن روز ارتش و هفته ی دفاع مقدس گفت:امروز در سایه ی دستاوردهای بسیاری که از پایداری و رشادت های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت(س) بدست آورده ایم، و نیز به دلیل اقتدار کم نظیر ارتش ،سپاه و بسیج و رهبری هوشمندانه فرماندهی کل قوا، دشمنان و متجاوزان تا دندان مسلح و پرشمار در منطقه، حتی از شنیدن نام نیروهای مسلح کشور هراس دارند.

وی ضمن کم نظیر خواندن اقتدار و امنیت کشور اظهار کرد:باید به وجود نیروهای مسلح و دفاعی کشور افتخار نمود و اذعان داشت که جبران خدمات ارزشمند و بزرگ نیروهای مسلح کشور با هیچ پاداش و جایگزینی مقدور نخواهد بود، جز اینکه قدردان آنان باشیم.

نمیانده مردم کرمان و راور در رابطه با تحریم ها و تهدیدهایی که برای ایجاد خلل و محدودیت در توان دفاعی کشور ازسوی بیگانگان صورت می پذیرد افزود:نیروهای دفاعی و نظامی کشور از ابتدای انقلاب و به ویژه جنگ تحمیلی هشت ساله روز به روز، و هر مقدار که با حملات و دشمنی های بیشتری از سوی دشمنان و بیگانگان مواجه شدند، به قدرت و خود اتکائی بیشتری دست یافتند. آنها به معنی واقعی سربازانی الهی و در خدمت اعتلای دین و اقتدار میهن خویش هستند. همیشه در تحریم بودند اما بیشترین پیشرفت دفاعی را در سطح منطقه و جهان از آن خود ساخته اند.

عضو کمیسیون ویژه ی برجام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عدم امکان بازرسی از تاسیسات نظامی کشور گفت:آنچه که امروز در برخی محافل بین المللی و محافل غربی در خصوص بازدید از مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود، پاسخ کوبنده داده شده است و مقام معظم رهبری خیلی صریح فرمودند که هرگز اجازه ی سرک کشیدن به مراکز نظامی و دفاعی کشور را نخواهیم داد.
زاهدی تصریح کرد: گمان می کنم خود آنها نیز با مشاهده ی این صراحت و قاطعیت درک نموده باشند که مراکز و تاسیسات نظامی و دفاعی کشوری که مورد سخت ترین تهاجمات و دشمنی ها واقع شده و می شود، نمایشگاه نیست.
وی تصریح کرد: بارها گفته ایم که پیشرفت های نظامی و تسلیحاتی کشور ما جنبه دفاعی داشته است و جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغاز کننده جنگ نخواهد بود و این از حقوق رسمی و قانونی سرزمین و ملت بزرگی همچون ایران اسلامی است.

زاهدی تقویت توان دفاعی کشور را از الویت های اصلی دولت و مجلس دانست و همدلی و همراهی بین سایر نیروهای مسلح کشور را ستود.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری