آمار برنامه های پلیس راور در هفته ناجا اعلام شد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ / ساعت ۲۳:۰۰:۵۸
  • شناسه خبر: 48048

برنامه های پلیس راور در هفته ناجا اعلام شد

فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: هفته ناجا بهترین فرصت برای تعمیق پیوند پلیس با مردم است و در این هفته خدمات متعددی با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی به شهروندان ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ سرهنگ هادی میرزایی صبح امروز در نشست خبری ویژه هفته ناجا عنوان کرد:هفته ناجا از ۱۴مهرماه با شعار “پلیس برای امنیت، امنیت برای همه” آغاز و تا ۲۰ مهرماه ادامه خواهد داشت و این ایام بهترین فرصت برای تعمیق پیوند پلیس با مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان راور افزود: در شهرستان با مشارکت اقشار مختلف جامعه و تلاش شبانه روزی همکارنمان در مجموعه انتظامی و یگان تکاوری و پلیس راه امنیت خوبی را شاهد هستیم و با این روند در عرصه های مختلف اجتماعی و با کمک دستگاه های متولی می توان این امنیت و آرامش را ارتقاء داد.
وی در ادامه بیان کرد: دیدار با امام جمعه، صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده شهداء، برنامه یادواره شهدای انتظامی، عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهداء از جمله برنامه های هفته ناجا در شهرستان راور است.
سرهنگ میرزایی خاطرنشان کرد: نشست تخصصی با معتمدان محله، برنامه های آموزش همگانی، همایشه طلایه داران فرهنگ ترافیک، همایش پیشگیری از خودکشی، برپایی نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره خشت اول با موضوع آسیب های اجتماعی، اجرای طرح مردم یاری و اعزام پزشک به مناطق روستایی، ویزیت رایگان و اهداء خون از دیگر برنامه ها در هفته ناجا در شهرستان راور می باشد.
انتهای پیام/



علمی و فن آوری