آمار راه اندازی خانه کارگر در راور/تکریم کارگران هدف اول خانه کارگر است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۸:۴۶:۵۱
  • شناسه خبر: 48086

راه اندازی خانه کارگر در راور/تکریم کارگران هدف اول خانه کارگر است

مسئول نمایندگی خانه کارگر شهرستان راور هدف از تشکیل دفتر نمایندگی در راور را حمایت از قشر کارگری و عمل پوشاندن به خواسته آنها دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ ستار طحانزاده در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهداء و یاران با وفایش و آرزوی قبولی عزاداری همه رهروان راه اهل بیت(ع)، پیرامون فعالیت نمایندگی خانه کارگر شهرستان گفت:اسلام برای کارگر کرامت ویژه ای قائل است که با هیچ ارزش مادی قابل مقایسه نیست.
مسئول نمایندگی خانه کارگر شهرستان راور تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) که انسان کامل و سرآمد همه انبیاء الهی و معلم بشریت است متواضعانه دست کارگر را می بوسد و می فرماید “هذه ید لا تمسها النار” این دستی است که آتش جهنم با آن تماس نمی گیرد.
وی عنوان کرد: کارگران در واقع بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی می باشند و بی شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه می باشد ولی با وجود نقش مهمی که در جامعه این مجموعه ایفا می‌کنند، هیچگاه آنطور که باید مورد تکریم قرار نگرفته‌اند.
طحانزاده هدف از تشکیل دفتر نمایندگی در راور را حمایت از قشر کارگری و عمل پوشاندن به خواسته آنها دانسته و ابراز امیدواری کرد: دنبال تحقق این امر هستیم تا بتوانیم با همکاری سایر مسئولین محترم شهرستان، گامی در راستای خدمتگزاری برای این قشر برداریم.
وی با اشاره به اینکه خانه کارگر از میان کارگران مشمول قانون کار و نوع بیمه اجباری تامین اجتماعی عضو می‌گیرد، افزود: با دریافت کارت عضویت کارگران و خانواده آنها می توانند از دوره‌های آموزشی کوتاه مدت رایگان، خدمات فرهنگی، رفاهی استفاده نمایند و با توجه به اخذ قرارداد با فروشگاه های شهرستان، کارگران می توانند با ارائه کارت از تخفیف ارائه شده در فروشگاه ها استفاده نمایند.
مسئول نمایندگی خانه کارگر شهرستان راور یکی از خدمات رایگان خانه کارگر را اهدا سیم کارت با اعتبار اولیه به اعضا و خانواده کارگران عنوان کرد و همچنین شروع دوره آموزشی رایگان مداحی، برای استعدادیابی فرزندان کارگران شهرستان را شروع خوبی به آغاز فعالیت این مجموعه دانست.

حجت الاسلام طحانزاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مسئول محترم خانه کارگر استان کرمان جهت همکاری و همچنین مسئولین محترم شهرستان راور ابراز امیدواری کرد: انشالله خانه کارگر شهرستان بتواند جایگاهی برای خدمت به این قشر عزیز و سرافراز جامعه باشد.

آدرس دفتر نمایندگی خانه کارگر راور: خیابان امام رضا (ع) اداره ارشاد مجموعه فرهنگی وهنری رضوی دفتر نمایندگی خانه کارگر-ساعت فعالیت ۴ الی ۶ عصر تلفن۳۳۷۲۴۶۵۳
آدرس وب سایت شهرستان : http://kargarravar.blog.ir/
کانال تلگرام اخبار خانه کارگرراور: @:khanehkargarravar
ایمیل خانه کارگر راور:
khanehkargarravar@yahoo.com

انتهای پیام/



علمی و فن آوری