آمار فضاهای ورزشی شهرستان راور با بی توجهی مسئولین در حال نابودی است/مسئولین رده بالا کشور، در مقابل اقدامات اخیر علیه سپاه، عکس العمل قابل ستایشی را نشان دادند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۵:۰۶:۵۰
  • شناسه خبر: 48137

فضاهای ورزشی شهرستان راور با بی توجهی مسئولین در حال نابودی است/مسئولین رده بالا کشور، در مقابل اقدامات اخیر علیه سپاه، عکس العمل قابل ستایشی را نشان دادند

امام جمعه راور گفت: در هر جا انسجام، همدلی و همراهی باشد و به مسائل حاشیه ای نپردازیم دشمن هرقدر هم برنامه ریزی کند قطعا به جایی نخواهد رسید و شکست خواهد خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر راور ابتدا به اهمیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت:وظیفه این کانون ها جذب جوانان و نوجوانان است تا آن ها را هدایت کنند و قطعا جوانان و نوجوانانی که مورد حمایت مسجد قرار بگیرند از بیراهه نجات پیدا می کنند.
امام جمعه راور در ادامه به اهمیت موضوع ورزش پرداخت و بیان کرد:ما در شهرستان راور فضاها و سالن های ورزشی خوبی داریم اما به خاطر بی توجهی برخی از مسئولین به درستی از آنها استفاده نمی شود و در حال نابودی و ضایع شدن هستند.
وی افزود:یکی از این موارد خشک شدن تنها زمین چمن شهرستان است که البته یک سری بودجه هایی از بعضی از مراکز و از طریق پیگیری نمایندگان راور در مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است که نیاز است مسئولین ورزش و شهرستان پیگیری کنند تا این اعتبارات و بودجه ها جذب شود.
تویسرکانی تصریح کرد:بارها هیئت های ورزشی و بخصوص جوانان این مشکلات را به ما منعکس کردند که قابل پیگیری هست و من از مسئولین شهرستان می خواهم این موارد را مورد توجه خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان راور در ادامه صحبت های خود در خطبه های نماز جمعه راور گفت: در همین روزهای گذشته قانونی در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد که در ادامه به امضا رئیس جمهور آمریکا نیز رسید که این قانون در راستای مقابله با دشمنان آمریکا، آنهم از راه تحریم است.
وی افزود:قطعا دشمنان آمریکا کسانی هستند که در هرنقطه از جهان حضور و کارهای آنها تضاد با منافع استکباری آمریکا باشد که در این راستا سه کشور ایران، روسیه و کره شمالی به عنوان دشمنان اصلی آمریکا معرفی شدند و باید به بهانه های مختلف مورد تحریم اقتصادی قرار گیرند.
امام جمعه راور بیان کرد:ایران به واسطه موشک های که ساخته است، حمایتی که از داعش می کند(به گفته آمریکا)، بحث سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروی مقتدر نظامی در منطقه و کشور که در حال نقش آفرینی است، بحث نجات و یاری کشورهای منطقه از جمله حضور در سوریه و حمایت از مردم مظلوم یمن و … جز کشورهای دشمن آمریکا معرفی شده است.
وی عنوان کرد: اخیراً در بعضی از رسانه های آمریکایی منتشر شده است که رئیس جمهور این کشور قرار است سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی کند و با آن برخورد شود.
حجت الاسلام تویسرکانی افزود: البته در این رابطه عکس العمل های قابل ستایشی را از مسئولین رده بالا کشور شاهد بودیم که فرماندهی سپاه، سردار جعفری نیز موضع گیری شجاعانه ای را نشان دادندکه قابل تقدیر است و گفتند اگر آمریکا چنین کاری بکند ما هم ارتش آمریکا در هر نقطه از جهان که قرار دارد را گروه تروریستی داعش قلمداد می کنیم و با صلابت سپاه پاسداران با آنها برخورد میکنیم.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه هم صدایی مسئولین جمهوری اسلامی قابل ستایش است که همین مطلب سردار جعفری را وزیر امور خارجه کشورمان نیز مطرح کردند و حتی رئیس جمهور نیز در همین رابطه مواضع قاطعی داشتند.
امام جمعه راور افزود: در هر جا انسجام، همدلی و همراهی باشد و به مسائل حاشیه ای نپردازیم دشمن هرقدر هم برنامه ریزی کند قطعا به جایی نخواهد رسید و شکست خواهد خورد.

 

انتهای پیام/



علمی و فن آوری