آمار اظهارات زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در پی سخنان ترامپ - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۱:۰۵:۵۰
  • شناسه خبر: 48145

اظهارات زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در پی سخنان ترامپ

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور: صحبتهای ترامپ به برخی مسئولان کشور هم فهماند که اگر مقام معظم رهبری سه سال قبل مکررا اعلام کردند، فریب لبخندهای آمریکا را نخورید، باید این کلام را باور کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ محمدمهدی زاهدی درباره صحبتهای اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ ماهیت واقعیِ هیات حاکمه صهیونیستی و تصور آنها از جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: وقتی شعار مرگ بر آمریکا سر میدهیم، ویژگیهای استکباری آن را بیان می کنیم، دشمنی های آمریکا با مستضعفین جهان و جنایاتی که در تاریخ انجام داده است، اینها همه خوی استکباری آمریکا است نسبت به جهانیان و ما بر همین اساس شعار مرگ بر آمریکا سر میدهیم.
وی با بیان اینکه ادبیاتی سخیف ترامپ، این روحیه استکباری را به جهان نشان داد گفت: آمریکا به هیچ تفاهم بین المللی پایبند نیست و برای رسیدن به اهدافش به راحتی پا روی تاریخ و جغرافیا میگذارد، پا روی یک جریان عدالت خواه می گذارد، در قالب حمایت از منافع خود از جریان تروریسم دفاع می کند و جریان مقابل یعنی ما که با داعش مقابله می کنیم را طرفدار تروریسم معرفی می کند، و این یعنی ترامپ می خواهد مطلب را با ۱۸۰ درجه تغییر به مردم نشان دهد.
رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه صحبتهای تاسف برانگیز رئیس جمهور آمریکا برای ایران دستاوردهایی دارد گفت: ایران توانست به جهان ثابت کند که موضع ضداستکباریش موضع بحقی است و جهان متوجه شد که دولتمردان آمریکا به هیچ قاعده بین المللی پایبند نیستند، دوم اینکه به دنیا نشان داد که آمریکا بر خلاف ادعای دفاع از حقوق بشر و کشورهای تحت سلطه بدنبال سلطه طلبی است، همچنین حقانیت جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه با داعش و جریان تکفیری نشان داد.
وی همچنین تصریح کرد: صحبتهای ترامپ به برخی مسئولان کشور هم فهماند که اگر مقام معظم رهبری سه سال قبل مکررا اعلام کردند، فریب لبخندهای آمریکا را نخورید، باید این کلام را باور کرد.
زاهدی به اتحاد، انسجام، هماهنگی، هم زبانی و همدلی تمامی اقشار ملت ایران، گروههای سیاسی و اقوام هم اشاره کرد و افزود: همه یک صدا زیر خیمه ولایت به دفاع از ارکان قدرت کشور، ارتش و سپاه می پردازند، امت در جهت تقویت سپاه گام بر می دارد و اگر برخی جوانان علاقه نداشتند وارد مسائل نظامی شوند با این صحبت های رئیس جمهور آمریکا، مطمئنا جوانان در آرزوی پوشیدن لباس سپاه هستند تا در خلیج همیشه فارس در صورت لزوم مبارزه کنند.

صداوسیما

انتهای پیام/



علمی و فن آوری