آمار موضع گیری ترامپ در مقابل ایران نشانه شکست آمریکاست - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ / ساعت ۲۰:۵۰:۴۳
  • شناسه خبر: 48193

موضع گیری ترامپ در مقابل ایران نشانه شکست آمریکاست

امام جمعه راور گفت: این که می بینید آمریکا در مقابل ایران موضع گیری می کند نشانه شکست آمریکاست و همه یقین داشته باشید که آمریکا این بار هم تو دهنی خواهد خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه راور ابتدا به موضوع فقر اشاره کرد و عامل بوجود امدن فقر را اسراف عنوان کرد

امام جمعه راور در ادامه به صحبت های ترامپ علیه ایران در هفته گذشته و همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و گفت مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند: نمی‌خواهم وقت را صرف پاسخ‌گویی به اباطیل و یاوه‌گویی های رئیس‌جمهور آمریکا که دهانش بی چاک و بست است کنم، این ضایع کردن وقت است که انسان بخواهد پاسخ او را بدهد.

وی افزود: البته به دنبال این توهین ها در داخل کشور عکس العمل های خوبی را داشتیم.

وی در ادامه به سخنرانی روز گذشته رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان سخیف، زشت، ابلهانه، آشفته و سراسر غیرواقعیِ رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کردند: این سخنان ناشی از قدرت نبود، بلکه ناشی از عصبانیت، درماندگی و سبک مغزی است زیرا آمریکایی‌ها از اینکه نقشه‌های چندین ساله آنها در منطقه غرب آسیا، با حضور مؤثر جمهوری اسلامی ایران، نقش بر آب شده است، به شدت ناراحت و عصبانی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: بیش از ۷۵ درصد مردم آمریکا از ترامپ بدشان میاد و به قول رهبر انقلاب، ترامپ یک مهره صهیونیسم بین الملل است.

تویسرکانی خاطرنشان کرد: این که می بینید ترامپ در مقابل ایران موضع گیری می کند نشانه شکست آمریکاست و همه یقین داشته باشید که آمریکا این بار هم تو دهنی خواهد خورد.

به کوشش/محسن فروغی

انتهای پیام/



علمی و فن آوری