آمار نتایج آزمون کارخانه فولاد راور این هفته مشخص می شود/زمان مصاحبه حضوری از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۸:۰۶:۴۵
  • شناسه خبر: 48199

نتایج آزمون کارخانه فولاد راور این هفته مشخص می شود/زمان مصاحبه حضوری از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود+جزئیات

مدیرعامل شرکت کاوند نهان زمین، در رابطه با نتایج آزمون استخدامی کارخانه فولاد راور که در تاریخ ۲۴ شهریور برگزار شد، گفت: به زودی واجدین شرایط، دعوت به مصاحبه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛مهندس کرمی مدیرعامل شرکت کاوند نهان زمین، در رابطه با نتایج آزمون استخدامی کارخانه فولاد راور که در تاریخ ۲۴ شهریور برگزار شد، گفت: به زودی واجدین شرایط، دعوت به مصاحبه خواهند شد.
حسین نخعی راد رئیس شورای شهر راور ضمن اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: طی هفته جاری نتایج آزمون از طریق سایت اعلام می شود و به همه قبول شدگان مرحله علمی(سه برابر ظرفیت) از طریق پیامک تلفن همراه اطلاع رسانی خواهد شد تا برای انجام مصاحبه در تاریخ های مقرر حضور پیدا کنند.
وی تصریح کرد: لذا همه کسانی که در آزمون شرکت کرده اند پیامک های شماره تماسی را که در زمان ثبت نام به سایت کارخانه فولاد اعلام کرده اند را به دقت مورد ملاحظه قرار دهند تا دچار مشکلات بعدی نشوند.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. چند ساله بیکاریم تو این شهر همه امیدمون این بود اینجا قبول میشم میرم سرکار قبول نشدیم معلوم نیست بر اساس چه معیاری مارو رد کردن همان روزی امتحان ازمون بود با دیدن این همه افراد غریبه فهمیدم جای برای ما نیست. خدا ازتون نگذره

علمی و فن آوری