آمار دانش آموزان راوری به اردوی راهیان نور اعزام شدند+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ / ساعت ۱۳:۴۲:۳۷
  • شناسه خبر: 48257

دانش آموزان راوری به اردوی راهیان نور اعزام شدند+تصاویر

صبح امروز، ۹۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع دبیرستان مدارس شهرستان راور در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ صبح امروز، ۹۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع دبیرستان مدارس شهرستان راور در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
سرهنگ محمد محمودی در حاشیه آیین اعزام این کاروان به خبرنگار ما گفت: این کاروان با ۲ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری برای پشتیبانی، سفر خود را آغاز کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور بیان کرد: مدت سفر کاروان راهیان نور راور سه روز است که دانش آموزان در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار، فاو و یادمان شهدای عملیات های غرورآفرین هویزه، والفجر و شهدای گمنام اهواز بازدید می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
محمودی بر اهمیت نقش اردوی راهیان نور در میان دانش آموزان تأکید کرد و گفت: هدف از اعزام کاروان ‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش های دفاع مقدس است.

تصاویر ارسالی: نیکخواه
انتهای پیام/



علمی و فن آوری