آمار حضور 4 بازیکن شهرداری راور در تیم های پایه مس کرمان+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ / ساعت ۲۲:۵۲:۵۲
  • شناسه خبر: 48301

حضور ۴ بازیکن شهرداری راور در تیم های پایه مس کرمان+تصاویر

سرپرست باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری راور گفت: در حال حاضر در همه رده های سنی از هشت سال به بالا مشغول به فعالیت می باشیم و استعداد های برتر را به تیم های بزرگ معرفی می کنیم که در حال حاضر ۴ بازیکن در تیم های پایه مس کرمان، فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ محمدرضا کاربخش با بیان اینکه باشگاه شهرداری راور از سال ۸۰ فعالیت فرهنگی و ورزشی خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: این باشگاه در همه رده های سنی در رشته فوتبال تیم داری می کند که حاصل آن معرفی بهترین بازیکنان در سطح شهرستان و استان می باشد.
سرپرست باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری راور افزود: در حال حاضر در همه رده های سنی از هشت سال به بالا مشغول به فعالیت می باشیم و استعداد های برتر را به تیم های مس کرمان معرفی می کنیم که از جمله این بازیکنان می توان به مسلم نخعی در تیم فوتبال جوانان مس کرمان احسان نخعی نوجوانان و امیر نخعی و حمیدرضا مرادی در تیم زیر ۱۵ سال مس کرمان اشاره کرد که در این باشگاه در حال فعالیت می باشند.

وی خاطر نشان کرد: ضمنا در کنار فوتبال جلسات قرائت قرآن هفتگی در این باشگاه برگزار می شود و در کنار آن اقدام به ثبت هئیت عزاداری به نام علی ابن ابیطالب (ع) کرده ایم.

 

 

مسلم نخعی بازیکن تیم فوتبال جوانان مس کرمان

 

احسان نخعی بازیکن تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان

 

امیر نخعی و حمیدرضا مرادی بازیکنان تیم فوتبال زیر ۱۵ سال مس کرمان

انتهای پیام/



علمی و فن آوری