آمار صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی راور برگزار شد+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶ / ساعت ۱۶:۲۳:۵۵
  • شناسه خبر: 48309

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی راور برگزار شد+تصاویر

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان راور با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین با همکاری نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، راه و شهرسازی٬ آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر در مرکز فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ به مناسبت هفته پدافند غیرعامل صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان راور با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین با همکاری نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، راه و شهرسازی٬ آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر در مرکز فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سیدحسن میرصادقی گفت: پدافند غیرعامل به کلیه اقدامات و امکاناتی گفته می شود که بدون نیاز به تسلیحات نظامی، در مقابل حملات احتمالی دشمن، بازدارندگی و جلوگیری بعمل خواهد آورد و به عبارت ساده تر پدافند غیرعامل به معنی دفاع بدون سلاح است و می توان با رعایت اصول پدافند غیرعامل بویژه در ایجاد زیرساختها و مراکز حساس، امکان حمله نظامی را از دشمن گرفت.
فرماندار راور با اشاره به نقش مهم مردم در بحث پدافند غیرعامل بیان کرد: مردم همواره با حضور در صحنه های مختلف، ترس و وحشت را در دل دشمنان انقلاب ایجاد می کنند و مهم ترین عامل بازدارندگی دشمن در مقابل هرگونه تجاوز به مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

میرصادقی تصریح کرد: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اصل ۴۴ قانون اساسی و سیاست های ابلاغی سازمان پدافند غیرعامل کشور در رابطه با رعایت اصل پراکندگی در ایجاد و احداث تاسیسات، ضروری است در ایجاد نیروگاه های مقیاس کوچک برق با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بحث نیروگاهی تامین برق شهرستان راور که از یک مسیر تامین می شود با پیگیری های انجام شده در دستور کار قرار گرفتن تا در زمان وقوع حادثه برق شهرستان تامین شود و شاهد کاهش مشکلات در این خصوص باشیم.

 

انتهای پیام/



علمی و فن آوری