آمار یادداشت/مهمان حبیب خداست... - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ / ساعت ۲۱:۳۶:۵۰
  • شناسه خبر: 48389

یادداشت/مهمان حبیب خداست…

میهمان حبیب خداست وامشب حبیب خدا، میهمان دارد. آری…! مهمانی که برای رسول خاتم خوانده است و برای امتش ناخوانده…حبیب که باشی میزبانی جبرئیل و اسرافیل وعزرائیل برایت تفاوتی ندارد..

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ میهمان حبیب خداست وامشب حبیب خدا، میهمان دارد. آری…! مهمانی که برای رسول خاتم خوانده است و برای امتش ناخوانده.
حبیب که باشی میزبانی جبرئیل و اسرافیل وعزرائیل برایت تفاوتی ندارد… فریاد..!! که امشب ملک الموت مهمان رسول خداست و زهرای اطهر گریان و عزادار است در سوگ پدر، و عزادار در سوگ بهترین خلق خدا و عزادار در سوگ اشرف اولاد آدم و عزادار در سوگ پیغمبر خاتم و عزادار در سوگ شفیع امت در قیامت…
زهرا جان !! بی تابی نکن، که این مهمانی از جانب خداست و فرشتگان لحظه شمارند برای ملاقات با رسول مهربانی..

زهرا جان..!! بعد از این ماجرا امت رسول خدا از اسم مهمان و مهمانی گرفتن، خاطره خوبی نخواهند داشت و از شنیدنش دلشان غمگین و غم زده خواهد شد…
بعد از بابا، روزی مهمانان ناخوانده بر بیت حیدر کرار آتش به پا می کنند و روزی تابوت امام مجتبی را تیرباران. روزی حسین تو را به مهمانی دعوت می کنند و سر شیرخواره ای بالای نیزه می رود و روزی دیگر در کوفه، زینب را مهمان مجلس ابن زیاد می کنند. روزی شهر شام را برای مهمانان خارجی آذین می بندند و همان شب سر بریده ی پدر را مهمان ناخوانده ای می کنند برای تنهایی های یک دختر یتیم..
بدا به حال تو ای تاریخ..!! که ذره ای رسم مهمان نوازی در لابه لای ورقهای کتاب قطورت پیدا نمیشود. این بود اجر رسالت؟ این بود مزد ۲۳ سال خون دل؟

ای تاریخ تو هیچ گاه میزبان خوبی برای ذی القربای رسول خدا و دینش نبوده ای و نیستی..!!
تو که روزگاری آن همه مصیبت عظما را در وجودت ثبت کردی، امروز هم ثبت کن بر جریده عالم دوام مارا.. و ثبت کن حب و عشق حسین ابن علی را، و ثبت کن مهمان داری های چند روزه مردم عراق در اربعین را، و ثبت کن سفره ها و مهمان نوازی های شیعیان حیدر را و عزاداران تشنه کام کربلا را.
اگرسطر به سطر تاریخ، مظلومیت و غربت شیعه قلم زده شود و یا رویای یک ساعت خواب راحت کودک مظلوم یمنی به تصویر کشیده شود باز کم است، بدانید که عشق حیدری ما زنده است و کفار و دشمنان آرزوی منزوی کردن اسلام رحمانی را شاید،ولی منزوی کردن اسلام ناب محمدی (ص) را به گور خواهند برد.. بدانید..!!

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق ثبت است بر جریده عالم دوام ما

یادداشت از جواد رستمی راوری

انتهای پیام/



علمی و فن آوری