آمار بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور به مناسبت آغاز هفته بسیج - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ / ساعت ۱۰:۵۴:۳۸
  • شناسه خبر: 48450

بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور به مناسبت آغاز هفته بسیج

سرهنگ محمد محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور در بیانیه ای فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان شهرستان تبریک و تهنیت عرض کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ سرهنگ محمد محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور به مناسبت هفته بسیج در بیانیه ای اعلام کرد:

باسلام به پیشگاه مقدس و با عظمت امام زمان ارواحناله الفداء و نایب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و سلام و درود به به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و ارواح مقدس و پاک شهداء خصوصا شهدای بسیج و شهدای شهرستان راور و شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت

فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان شهرستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. بسیج یکی از آیات قدرت الهی است که خداوند متعال به آن بنده ی صالح و به آن مرد بزرگ و به آن شخصیت کم نظیر و یا بی نظیر تاریخ اسلام بعد از ائمه اطهار علیه السلام عنایت کرد و عطا کرد. فکر پردازش بسیج عمومی، بسیج مستضعفین که امام راحل و عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه آن را مطرح کرد و عمل کرد و با همه ی توان پشت سر این فکر ایستاد.

بسیج یکی از پدیده های شگفت آور انقلاب اسلامی بود. بسیچ مایه عزت نظام و کشور است و در همه جا از امتخان خود به خوبی و با سربلندی بیرون آمده است و امروزه فقط با فکر و تفکر بسیجی و با عمل و تلاش بسیجی وار می توان برمشکلات فائق آمد. امروزه توانایی های بسیج و بسیجیان و ارزش های بسیج برکسی پوشده نیست و حتی کسانی که عضو بسیج نیستند ولی ارج می نهند ارزش های بسیج وبسیجیان را، آنها هم بسیجی هستند.

امروز کشور ما از حضور بسیج و بسیجی در میدان های مختلف تجربه ی خوبی دارد و هر جا حضور بسیج و حرگت بسیجی در هر میدانی احساس شده، ما پیشرفت داشته ایم و دشمنان می دانند که حضور بسیجی و واقعیت بسیج در کشور و در میان ملت ایران چقدر اهمیت دارد و مهم است، لذا همت می گمارند و تمامی سعی و تلاششان را به کار می گیرند تا این حقیقت موثر و کارآمد و نافذ را مورد تهاجم قرار بدهند، ولی کورخوانده اند و باید این امید و آرزو را به گور ببرند، چرا که بسیج رمز پایداری و ماندگاری و عزت ملی است و بسیج افتخار دارد که پیرو مکتب عاشورا است و بسیج لشکر مخلص خداست. انشاالله همه ماعاقبت بخیر شویم.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری