آمار ۱۴۰ موتور پمپ کشاورزی در شهرستان راور به مدت یک ماه خاموش شدند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۹:۴۸:۵۷
  • شناسه خبر: 48481

۱۴۰ موتور پمپ کشاورزی در شهرستان راور به مدت یک ماه خاموش شدند

منظور صرفه جویی در برداشت آب از سفره های آب زیرزمینی شهرستان راور از اول آذر ماه به مدت ۳۰ روز ۱۴۰ موتورپمپ کشاورزی خاموش شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ به منظور صرفه جویی در برداشت آب از سفره های آب زیرزمینی شهرستان راور از اول آذر ماه به مدت ۳۰ روز ۱۴۰ موتورپمپ کشاورزی خاموش شدند.

با حضور آقایان میرصادقی فرماندار، کاربخش مدیر امور منابع آب شهرستان و جمعی از نمایندگان چاه تلمبه ها به صورت نمادین یکی از چاه موتورهای آب کشاورزی امروز خاموش شد.
سید حسن میرصادقی در این رابطه گفت: با خاموشی موتور پمپ های ۱۴۰ حلقه چاه آب کشاورزی به مدت یک ماه حدود ۴ میلیون مترمکعب آب در بخش کشاورزی صرفه جویی خواهد شد.
فرماندار راور تصریح کرد: در راستای صرفه جویی و مدیریت آب خصوصا در بخش کشاورزی در جلسه ستاد حفاظت از منابع آب شهرستان مقرر گردید به مدت یک ماه چاه تلمبه های کشاورزی در سطح شهرستان خاموش که این کار از امروز ۹۶/۰۹/۰۱ تا تاریخ ۹۶/۰۹/۳۰ اجرا می شود.

میرصادقی از کشاورزان درخواست کرد در راستای صرفه جویی در مصرف آب تلاش کنند و با استفاده از سیستم آبیاری قطره ای که ۸۰ درصد هزینه آن توسط دولت پرداخت می شود به مدیریت و صرفه جویی در آب کمک کنند.
انتهای پیام/



علمی و فن آوری