آمار نقش بسیج در جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست/ یکی از دلایل پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، بسیج و نیروهای مردمی بود - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۶:۰۱:۲۸
  • شناسه خبر: 48493

نقش بسیج در جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست/ یکی از دلایل پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، بسیج و نیروهای مردمی بود

امام جمعه راور گفت: در پیروزی جبهه مقاومت که منجر به نابودی داعش شد یکی از دلایل اصلی شکل گیری و ایجاد آن نیروهای مردمی و بسیج بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی امام جمعه راور بعد از یک ماه دوری از نماز آدینه به علت بیماری امروز در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه راور ابتدا به سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) اشاره کرد و گفت: افتخار کشور ما این است که کشور ولی عصر است، کشور امام زمان عج است و در این کشور در سایه مجاهدت های امام راحل (ره) یک نظام اسلامی بوجود آمده است.
وی تصریح کرد: بزرگترین وظیفه ما این است که در سایه برقراری عدالت و اجرای قانون مبتنی بر عدل الهی بستر را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم کنیم.
امام جمعه راور در ادامه به پیروزی جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت موفق شد بر جبهه کفر جهانی و گروهک تروریستی داعش که یک شجره خبیثه و فاسق وفرزند نامشروع جبهه کفر و جهان سلطه به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین الملل به پیروزی رسد که به تعبیر خودشان قرار بود حکومت به اصلاح اسلامی را در عراق و سوریه و … ایجاد کنند که برای همین اهدافی بسیار خطرناکی از جمله ایجاد رعب و وحشت و قتل و جنایت و… داشتند.
تویسرکاتی تصریح کرد: این پیروزی بر یک گروهک تروریستی نبود بلکه پیروزی بر جبهه ای بود که با هدف ایجاد اختلاف در خاورمیانه و تجزیه کشور های منطقه بود.
وی عنوان کرد: این پیروزی بسیار بزرگی است و جای شکر بسیار دارد و از همه نیروهای مومن و انقلابی و مدافعین حرم و بخصوص سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی که نه تنها افتخار استان و کشور بلکه منطقه و جبهه مقاومت است تشکر می کنیم و ما به وجود ایشان افتخار می کنیم که با دلاوری و شجاعت و ایثارگری و مدیریت نظامی و جهادی این پیروزی بسیار مهم را حاصل کردند.
امام جمعه راور خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری و تحلیلگران عنوان کردند باید خیلی مراقب و مواظب بود چرا که تهدیدات اینها همیشه جدی است و نیاز به هوشیاری و برنامه ریزی دارد و بدانید آمریکا و اسرائیل دست از توطئه هایشان علیه ایران و اسلام بر نخواهند داشت و راه مقابله نیز حفظ و تداوم وحدت و انسجام لازم است.
حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه بیان کرد: در بین هفته های نامگذاری شده در سال اگر ارزیابی و مقایسه کنیم یکی از مهمترین هفته ها هفته بسیج است و بسیج به عنوان یک تفکر، مکتب و فرهنگ که معنویت، شجاعت، غیرت و استقلال و آزادگی، عدالت خواهی و اخلاص در آن است و زمانی که چنین مولفه هایی در وجود یک انسان ایجاد شود می تواند تحول عظیمی را ایجاد کند.
وی گفت: بسیج در جمهوری اسلامی یک استثناست و ما تشکلی به نام بسیج در هیچ کجای دنیا نداریم و یکی از ابتکارات و اقدامات بسیار مهم حضرت امام(ره) است.
تویسرکانی خاطرنشان کرد: نقش بسیج در این سالیان پس از انقلاب و چه در زمان جنگ و چه پس از آن بر کسی پوشیده نیست و بخصوص در ۸ سال دفاع مقدس مایه افتخار بسیار بود.
وی افزود: امروزه نیز وقتی بحث سازندگی، اقتصاد مقاومتی،مسابقات علمی و حتی کمک رسانی در حوادث مختلف و … به میان می آید حضور پرشور بسیجیان به چشم می خورد در پیروزی جبهه مقاومت هم که منجر به نابودی داعش شد یکی از دلایل اصلی شکل گیری و ایجاد آن نیروهای مردمی و بسیج بود.
وی تصریح کرد: همه ما باید افتخار کنیم که عضو بسیج هستیم و نیاز است فرهنگ و تفکر بسیجی را دنبال کنیم تا زمینه ظهور آقا امام زمان(عج) فراهم شود.
انتهای پیام



علمی و فن آوری