آمار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، یکی از اهالی روستای طرز راور را به کام مرگ کشاند+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ / ساعت ۲۲:۲۷:۰۵
  • شناسه خبر: 48498

مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، یکی از اهالی روستای طرز راور را به کام مرگ کشاند+جزئیات

عصر امروز یک مرد ۶۴ ساله در روستای طرز از توابع بخش مرکزی شهرستان راور در حمام دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شد که بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ طرز به محل اعزام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ روح الله حاج محمد حسنی به خبرنگار کاروانسرا گفت: طی تماسی در ساعت ۱۳:۱۱ دقیقه امروز با مرکز پیام ۱۱۵ راور مبنی بر مسمومیت با گاز CO یک آقای ۶۴ ساله در حمام در روستای طرز، پایگاه ۱۱۵طرز بلافاصله به محل اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت های ۱۱۵ راور بیان کرد: با توجه به وجود گاز CO در محیط، تکنسین های اورژانس سریعا اقدام به خارج کردن بیمار کردند ولی بیمار فاقد علائم حیاتی بود که سریعا عملیات CPR توسط تکنسین شروع شد اما متاسفانه بعد از ۴۵ دقیقه احیای قلبی و ریوی موفقیت آمیز نبود و فرد فوت کرد.

حاج محمدحسنی علت این حادثه را نصب غیر قانونی و غیر استاندارد آبگرمکن در رختکن حمام عنوان کرد و با توجه به شروع فصل سرما از همشهریان خواست با رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری و آبگرمکن و … از بروز چنین حوادثی جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری