آمار انقلاب پایداریش را مدیون سپاه و بسیج است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۱:۳۵:۲۳
  • شناسه خبر: 48539

انقلاب پایداریش را مدیون سپاه و بسیج است

حجت الاسلام عسکری در اجتماع بسیجیان راور گفت: جنگ با داعش نوعی مانور بود که نیروها، بسیجیان و کشورها برای جنگ با اسرائیل آماده شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ صبح امروز ۵ آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان راور در محل تکیه حضرت ابوالفضل(ع) با حضور پرشور بسیجیان و مسئولان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام غلامحسین عسکری سخنران ویژه این مراسم گفت: اگر بسیج و سپاه نبود بعید بود انقلاب ما پس از پیروزی به سال ششم هم برسد و انقلاب پایداریش را مدیون سپاه و بسیج است.
وی بیان کرد: از برکات بسیج امروزه تشکیل بسیج در سوریه و عراق است، زمانی که داعش دست به جنایت زد هم ارتش عراق و هم ارتش سوریه اظهار ناتوانی کردند و قطعا طولی نمی کشید که این دو کشور و بخصوص سوریه از دست می رفت.اما این دو کشور دست به دامن ایران شدند که حاج قاسم سلیمانی این سردار سرافراز راهکار تشکیل بسیج در این کشورها را داد که قطعا اگر بسیج تشکیل نمی شد نه عراق و نه سوریه ارتششان توان مقابل با داعش را نداشت.
عسکری از یادگاران دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه شهادت گفت: برگردید به ۷ سال قبل اگر شما در کشورهای افغانستان، پاکستان، یمن، سوریه و… جمعی را آماده شهادت و مقابله با اسرائیل می خواستید کسی به شما لبیک نمی گفت اما امروزه بعد از ۷ سال در هر کدام از این کشور ها حاج قاسم بگوید ما جمع فداکار می خواهیم برای جنگ با اسرائیل جمع زیادی به این فرمان لبیک می گویند و این یعنی داعش با تشکیلش سبب خیر در منطقه شد تا این چنین نیروهای بسیجی آماده فداکاری باشند.
وی خاطرنشان کرد: بدانید دشمنان اسلام اگر می دانستند این همه بسیجی و نیرو آماده می شود برای مقابله با داعش غلط می کردند پایه گذار داعش شوند و داعش ها از ۸۶ کشور دنیا بودند که کشورهایی که خودشان در بین داعش عضو دارند امروز پذیرای آنها نیستند و از آنها می ترسند.
حجت الاسلام عسکری عنوان کرد: جنگ با اسرائیل آسانتر از جنگ با داعش است و به یک ماه هم نخواهد رسید.چرا که در اسرائیل یهودی ها به شدت از جنگ و مرگ می ترسند، اولین موشک که به خاک اسرائیل برسد خیلی از آنها فرار می کنند.
وی افزود: جنگ با داعش نوعی مانور بود که نیروها، بسیجیان و کشورها برای جنگ با اسرائیل آماده شوند.
وی در ادامه بیان کرد: بسیج یک سکه دو رو است که یک روی بسیج از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری است که این بعد را در مبارزه با گروهک ها تروریستی، در سازندگی، در محرومیت زدایی، در پیشرفت و علم و … در مرد و زن بسیجی می توان دید.اما روی دیگر بسیج خضوع در برابر خداوند است، بسیجی اگر می خواهد بسیجی باشد بدون معنویت امکان پذیر نیست و این یعنی یاد خدا، قرائت قرآن، زیارت عاشورا و دعای توسل و…
انتهای پیام/



علمی و فن آوری