آمار جشنواره منطقه‌ای خوشنويسی در راور برگزار می شود - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۸:۱۱:۵۴
  • شناسه خبر: 48582

جشنواره منطقه‌ای خوشنویسی در راور برگزار می شود

جشنواره خوشنویسی با موضوع نماز، امر به معروف و نهی از منکر و در دو بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق به میزبانی راور و به صورت منطقه ای برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ ایمان پژوهش گفت: با توجه به اهمیت فریضه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان سه فریضه مؤثر در حفظ سلامت روحی و معنوی جامعه و به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان در جهت اعتلای جایگاه والای این سه فریضه مبارک و به کارگیری هنر در جهت ارائه و تولید در حیطه موضوعات دینی «جشنواره خوشنویسی با موضوع نماز، امر به معروف و نهی از منکر» و در دو بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق به میزبانی راور و به صورت منطقه ای برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راور با بیان اینکه این جشنواره بین شهرستان‌های کرمان، زرند، راور و کوهبنان برگزار می‌شود؛ گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۷ دیماه است و اختتامیه جشنواره نیز ۱۷ بهمن‌ماه، همزمان با دهه مبارک فجر برگزار خواهد بود.
پژوهش خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت مطالعه فراخوان و اطلاع از جزئیات جشنواره می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان به آدرس kerman.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری