آمار ایجاد شغل پایدار در روستاها و مناطق راور اولویت های بنیاد برکت است/احداث 29 کلاس درس در مناطق مختلف شهرستان توسط بنیاد برکت - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۰:۴۴:۱۷
  • شناسه خبر: 48787

ایجاد شغل پایدار در روستاها و مناطق راور اولویت های بنیاد برکت است/احداث ۲۹ کلاس درس در مناطق مختلف شهرستان توسط بنیاد برکت

قائم مقام بنیاد برکت بیان کرد: بزودی کار احداث ۲۹ کلاس درس در مناطق مختلف شهرستان و بخصوص در مناطق زلزله زده بخش کوهساران راور آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ جلسه طرح های اقتصادی بنیاد برکت با حضور جعفری قائم مقام بنیاد برکت، موسوی معاونت عمرانی استاندار، میرصادقی فرماندار و نماینده بانک پارسیان در محل دفتر معاونت عمرانی استاندار کرمان برگزار شد.
در این جلسه میرصادقی فرماندار راور گفت: حدود ۳۰ طرح اقتصادی در شهرستان راور پس از بررسی و تصمیم گیری به کرمان ارسال شد که در اولین جلسه کارگروه نزدیک به ۱۵ طرح پذیرفته و مورد تایید کارشناسان بنیاد برکت قرار گرفته است که با پیگیری های صورت گرفته از سوی بانک پارسیان به صاحبان و مجریان طرح تسهیلات اعطا خواهد شد و مابقی طرح ها پس از بررسی مجدد در خصوص آنها تصمیم گیری خواهد شد .
در ادامه جعفری قائم مقام بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: برای اجرای اولیه و شروع کار اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای طرح ها اختصاص یافته است تا بتوانیم در زمان کوتاه به نتیجه برسیم و منطقه را از این حالت خارج کنیم.
وی تصریح کرد: ایجاد شغل پایدار در روستاها و مناطق با سرمایه گذاری صورت گرفته از اولویت های بنیاد برکت در راور است و این تسهیلات با نرخ ۸درصد در اختیار مجریان طرح قرار می گیرد و در این راستا باید تمامی دستگاه های اجرایی و مدیران دستگاه ها مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند تا کار بخوبی صورت گیرد.
قائم مقام بنیاد برکت بیان کرد: بزودی کار احداث ۲۹ کلاس درس در مناطق مختلف شهرستان و بخصوص در مناطق زلزله زده بخش کوهساران آغاز می شود.

وی در ادامه در خصوص کمک هزینه احداث ۵۰۰ واحد مسکونی نیمه ساز روستاهای زلزله زده و شهر راور قول مساعد داد.
جعفری عنوان کرد: طی تفاهم نامه جدید با پست بانک امیدواریم بتوانیم جهت تامین مالی بعضی از طرح های پیشنهادی در خصوص فرش، صنایع دستی، گردشگری و … در هر منطقه منابع آن را تامین کنیم تا افراد بتوانند پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان را فعال نمایند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری