آمار کلنگ ساخت دو نیروگاه انرژی خورشیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در راور به زمین زده شد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶ / ساعت ۲۱:۲۳:۳۷
  • شناسه خبر: 48887

کلنگ ساخت دو نیروگاه انرژی خورشیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در راور به زمین زده شد

دو نیروگاه انرژی خورشیدی با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در شهرستان راور کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ ظهر امروز و همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی امام جمعه، میرصادقی فرماندار، روشنی سالار مدیریت شعب بانک کشاورزی استان، شهبا مدیرعامل برق شمال استان، قراچه داغی بهره برداری- تعمیرات و نگهداری برق شمال، طاهری معاون هماهنگی برق شهرستان ها، عبدالهی مدیریت مصرف برق استان و تعدادی از مسئولین شهرستان و سرمایه گذار بخش خصوصی چهار نیروگاه خورشیدی ۱۰۰کیلوواتی و همزمان اتصال به شبکه چهلمین سامانه مقیاس کوچک خانگی و کلنگ دو نیروگاه انرژی خورشیدی ۱.٢ و ۱ مگاواتی در شهرستان راور زده شد.



دیدگـاه ها

  1. بنام خدا.
    ایجاد نیروگاههای خورشیدی در مقیاس های مختلف میتوانداقتصادشهرستان راور را متحول نماید.با توجه به اسناد و مدارک و مستندات موجود سرمایه‌گذاری در این بخش حداقل سودآوری۳۰ درصدی را به همراه دارد.یعنی درحقیقت بازگشت سرمایه۳ساله.
    با عنایت به مطالعه تجربه و سرمایه‌گذاری اینجانب طی ۲ سال گذشته در این خصوص چندمورد به نظرم میرسد که با اهمیت بوده و اشاره به انها مفید میباشد.
    ۱-سرمایه گذاری در این موضوع با هر میزانی قابل انجام است، از ۵ میلیون تومان تا بینهایت.
    ۲ -حداقل در منطقه جنوب شرق کشور هیچ نوع سرمایه گذاری با این سودآوری و همزمان تا این اندازه ضمانت های منطقی، و مطمئن که درحال حاضر به این شکل ندارد.
    ۳ – تسهیلات بانکی که در حال حاضرتوسط بانک کشاورزی به این موضوع اختصاص یافته با همکاری بسیار خوب مدیریت بانک شرایطی متناسب با در امد زایی نیروگاههای احداث شده دارد که مهمترین آن برابری تقریبی درآمد نیروگاه با اقساط وام(البه بطور متوسط در دوره۱/۵ ساله ) میباشد.
    ۳- در حال حاضر ماهیانه حدود ۵۰ ملیون تومان از محل درآمد سامانه های اجرا شده واریز به حساب مالکین نها واریز میشود.
    ۳-تا بحال حدود ۲۰ نفر مستقیما اشتغالزایی داشته است.
    ۴ – هرشخص یا حدود۵۰۰ ملیون تومان سرمایه گذاری در این بخش به راحتی میتواند برای خود و یا یکنفر از اعضای خانواده خود شغل ایجاد کند که این رقم در کشور به ازای هر نفر۱ میلیارد تومان است.

علمی و فن آوری