آمار 18 ماه است بنیاد برکت در بحث اقتصاد شهرستان راور وارد شده است/ 9 دی را نباید دست کم بگیریم/بارها مقام معظم رهبری دم از تولید داخل و اشتغال زدند اما بیایم دست به واردات کالاهای خارجی بزنیم وضعیت اینچنین می شود - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ / ساعت ۱۵:۲۱:۰۱
  • شناسه خبر: 48895

۱۸ ماه است بنیاد برکت در بحث اقتصاد شهرستان راور وارد شده است/ ۹ دی را نباید دست کم بگیریم/بارها مقام معظم رهبری دم از تولید داخل و اشتغال زدند اما بیایم دست به واردات کالاهای خارجی بزنیم وضعیت اینچنین می شود

امام جمعه راور گفت: اینکه وقتی مقام معظم رهبری تنها راه رهایی و نجات کشور را اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می دانند و بارها ایشان دم از تولید داخل و اشتغال زدند اما بیایم دست به واردات کالاهای خارجی بزنیم وضعیت اینچنین می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته راور که مصادف با وفات حضرت فاطمه معصومه(س) بود ابتدا به مقامات این بانوی بزرگوار از جمله ارزش زیاد زیارت و مقام شفاعت ایشان اشاره کرد.
امام جمعه راور در ادامه به اینکه ۱۸ ماه است بنیاد برکت در بحث اقتصاد شهرستان راور ورود کرده است و به جد پیگیر برنامه ها هست تاکید کرد و گفت: نیاز است سرمایه گذاران جهت ایجاد شغل اقدام کنند و در این رابطه در استان و شهرستان با حضور سرمایه گذاران جلساتی برگزار شده است.
وی تاکید کرد: یکی از راه های ایجاد اشتغال اعطای تسهیلات بانکی است که براساس توافقات بنیاد برکت و دولت تسهیلات با کارمزد ۸ درصد برای سرمایه گذارانی که می خواهند پروژه های خود را راه اندازی کنند در نظر گرفته شده است.

امام جمعه راور تسهیلات اعطایی را در بخش کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و خدماتی و سقف وام را ۱۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:پروژه ها باید حتما توجیه اقتصادی و فنی داشته باشند و مورد تایید سازمان های مربوطه قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: در همین هفته چندین طرح در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان تایید شدند و این یک فرصت است و خواهشمندیم شهروندان و بخصوص جوانان از این طرح استقبال کنند.

امام جمعه راور بیان کرد: هر طرح و پروژه سختی هایی دارد و سرمایه گذاران نباید ناامید شوند و نیاز است که مطالبه گری کنیم و گام های بلندی برداریم تا شاهد تحولی در عرصه اقتصاد مقاومتی مورد تایید مقام معظم رهبری در شهرستان راور باشیم.
وی همچنین در باب تسهیلات عطایی در اثر زلزله های اخیر جهت بازسازی و مقاوم سازی واحد های مسکونی در شهرستان راور گفت:بر اساس تصمیمات صورت گرفته به هر واحد مسکونی در شهر راور ۴۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره ۵ درصد به همراه ۶ میلیون تومان کمک بلاعوض و به هر واحد مسکن روستایی ۳۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره ۴درصد به همراه ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض تعلق می گیرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه در آستانه ۹ دی هستیم گفت: ۹ دی را نباید دست کم بگیریم چرا که فتنه ۸۸ توطئه سهمگین دشمن در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و دشمنان ما از ۱۰ سال قبل در اتاق های فکر خود نقشه کشیده بودند و منتظر فرصت بودند که تصمیم گرفتتد در جریان انتخابات این توطئه را پیاده و به اجرا درآورند .
حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه با بصیرت مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم فتنه ۸۸ با شکست مواجه شد، افزود: با سیری در شعارهای فتنه گران از جمله شعارهای همچون مرگ بر جمهوری اسلامی، مرگ بر اصل ولایت فقیه، نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی و انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است، می توان پی به اهداف آنها برد که اصل نظام را هدف قرار داده بودند.

امام جمعه راور بیان کرد در ۹ دی دیدیم خداوند چگونه مردم را هدایت کرد و پای کار آمدند و فتنه را خاموش کردند و شما مردم بدانید با تبعیت از رهبری و بصیرت و حضور به موقع هر فتنه ای را می توان خاموش کرد.
وی افزود:امروز دشمنان بیش از گذشته می خواهند وحدت و انسجام را از بین ببرند که تنها راه نجات بصیرت و تبعیت از رهبری است.
وی در ادامه به تجمعات در برخی شهرها اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات دو روز گذشته خود به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور تاکید کردند و فرمودند من در جریان تورم و گرانی و مشکلات اقتصادی که مردم را تحت فشار قرار داده است هستم اما با صبر مردم و تلاش و پشتکار مسئولین قابل حل است.

امام جمعه راور افزود: اینکه وقتی مقام معظم رهبری تنها راه رهایی و نجات کشور را اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می دانند و بارها ایشان دم از تولید داخل و اشتغال زدند اما بیایم دست به واردات کالاهای خارجی بزنیم وضعیت اینچنین می شود.
وی بیان کرد: این روزها میبینیم عده ای در آستانه ۹ دی دارند در بعضی از شهرها اقدام به تجمعاتی در اعتراض به وضعیت معیشتی مردم می کنند البته منکر مشکلات نیستیم و اینها از اهداف دشمن است و ما باید مواظب باشیم.
تویسرکانی خاطرنشان کرد: مهمترین پشتوانه این نظام مردم هستند دشمن این را فهمیده که می خواهند کاری کند که مردم به نظام بدبین شوند.
انتهای پیام/



علمی و فن آوری