آمار رابطه بین مردم و رهبر یک رابطه عاشقانه است/پس از 9 دی 88 محبوبیت ولی امر مسلمین نه در ایران بلکه در جهان چند برابر شد/پشت تجمعات این روزها، دشمن خوابیده است و این فتنه ای دیگر است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ / ساعت ۱۹:۳۳:۱۱
  • شناسه خبر: 48905

رابطه بین مردم و رهبر یک رابطه عاشقانه است/پس از ۹ دی ۸۸ محبوبیت ولی امر مسلمین نه در ایران بلکه در جهان چند برابر شد/پشت تجمعات این روزها، دشمن خوابیده است و این فتنه ای دیگر است

سخنران ویژه مراسم ۹ دی راور گفت: پشت تجمعات این روزها، دشمن خوابیده است، بحث کوتاهی دولت نیست، بحث کوتاهی قوه قضاییه یا جای دیگر نیست بحث سر این است که گاهی دشمن از ما به عنوان موج ساز استفاده می کند، باید حواسمان را جمع کنیم و طعمه دشمن نشویم که این یک فتنه دیگر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ عصر امروز مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با حضور پرشور مردم و مسئولین در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) راور برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام دکتر عارفی نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان که سخنران ویژه این مراسم بود گفت: رابطه بین مردم و رهبر یک رابطه عاشقانه است و در اندیشه سیاسی اسلام صحبت از سلطنت نیست چرا که یک طرف قضییه سلطه گری و یک طرف قضییه سلطه طلبی است و صحبت از ولایت است که به معنای سرپرستی است اما سرپرستی عاشقانه است.

وی گفت: “امام علی(ع) می فرمایند فتنه که بیاید، مبهم می آید ولی وقتی می خواهد برود آشکار می شود” که این موضوع خود قابل بحث است.

عارفی افزود: فتنه یعنی حق و باطلی که در هم مخلوط شده و تشخیص حق و باطل برای هر انسان معمولی امکان پذیر نیست الی اهل بصیرت که تشخیص می دهند فتنه کجاست.
وی عنوان کرد: امام علی (ع) در جنگ های زیادی شرکت داشته اند، هیچ کدام تعبیر به فتنه نشده است الی جنگ جمل چرا که این جنگ به حدی وسوسه زا و مبهم بود که حتی خواص را زمین گیر کرد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: روز فتنه یک طرف حجت خدا و نایب امام زمان(عج) و ملت شهید داده ایران بود و یک طرف افرادی بودند که در انقلاب خدمات و سابقه ای داشتند، تشخیص مشکل بود الی برای اهل بصیرت، خیلی ها خود را باختند، خیلی ها اشتباه کردند اما بعد از مدتی روشن شدند.
وی خاطرنشان کرد: لذا در ۹ دی خیلی ها متوجه شدند و آمدند، ولی بعضی ها مضحکه غرب شده بودند، اتاق فکر را نشناخته بودند، دشمن در فضا و بازه انتخابات که بهترین بازه برای اجرای جنگ نرم و انقلاب های مخملی که ریش کننده است را درک نکردند.
وی افزود: نصیحت شدند که برگردید و راه شما اشتباه است ولی قبول نکردند و بر کار خود اصرار و پافشاری کردند و تا امروز حتی حاضر نشدند اقرار به اشتباه و معذرت خواهی در محضر خداوند متعال از نظام جمهوری اسلامی که حاصل خون صدهزار شهید است و در مقابل ولی امر مسلمین که اساس حکومت اسلامی است و مشروعیت و قوت اسلامی است ابراز پشیمانی و عذر خواهی کنند، این لجاجت برای چیست!؟
حجت السلام عارفی بیان کرد: فتنه وقتی می آید خسارت بار است که افراد و نیروها و سرمایه ها را می سوزد ولی وقتی می رود روشن می رود و بدانید ۹ دی در حقیقت ظهور آگاهانه ملت ایران در مقابل با جنگ نرم دشمن و فتنه و براندازی بود.
وی تصریح کرد: بعضی ها فکر می کنند کلمه براندازی را برای فتنه گران استفاده می کنیم شاید در حق آنها ظلم می کنیم نه والله حقشان است.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطر نشان کرد:آمریکا در فتنه ۸۸ شکست خورد چون به دو استراتژی نرسید یکی عدم محبوبیت رهبری و از بین بردن ولایت فقیه بود که بعد از جریان بصیرت ملت ایران در ۹ دی ۸۸ محبوبیت ولی امر مسلمین نه در ایران بلکه در جهان چند برابر شد.امروزه در کشورهای لبنان، سوریه، الجزایر، یمن، مصر، سودان و … حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی راهپیمایی صورت بگیرد یکی از عکس هایی که می گیرند جلوی خود عکس امام خامنه ای عزیز است، محبوبیت جهانی شد؛ اینها می خواهند با فوت کردنشان نور خدا را خاموش کنند خدا نور خودش را تکمیل می کند چه بخواهند و چه نخواهند.
سخنران ویژه مراسم ۹ دی راور عنوان کرد:استراتژی دوم نه غزه نه لبنان بود، یعنی میدان مبارزه در اسلام ناب را محدود کنند امروز میدان مبارزه کل عراق و کل سوریه را تصاحب شده است و حتی یمن هم از درون آماده تغییر است و حتی بحرین که کاری به حاکمانش نداریم که توده مردم ولایی شدند یعنی محل ظهور اسلام انقلابی شده اند و میدان انقلاب کل دنیاست.

عارفی گفت:این روزها در برخی از شهرها تجمعاتی دارد اتفاق می افتد به اسم مبارزه با گرانی، بزرگواران بله ۷۰ -۸۰ درصد که اعتراض کرده اند، توده مردم بودند که تعداد زیادی هم نبودند؛ ببینید یک طرفه قضییه گرانی و حیف و میل بیت المال است که مردم برای این آمده اند این موردی ندارد چون بحث گرانی بحث مشکلی است و برای مردم سخت است، اما نباید کاری کنند که این تجمعات و اعتراضات بشود سفینه امواجی که دشمن ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: پشت این قضییه دشمن خوابیده است، بحث کوتاهی دولت نیست، بحث کوتاهی قوه قضاییه یا جای دیگر نیست بحث سر این است که گاهی دشمن از ما به عنوان موج ساز استفاده می کند باید حواسمان را جمع کنیم و طعمه دشمن نشویم که این یک فتنه دیگر است و باید مواظب باشیم،که خطرناک است برای نظام جمهوری اسلامی ایران، چون دشمن پشت صحنه است و اهداف دیگری دارد.

سخنران ویژه مراسم ۹ دی راور در پایان گفت: یک وقت دشمن می رود در پوست دو نفر تا فتنه ۸۸ را به وجود بیارند و یک وقت فتنه می رود در پوست دو نفر دیگر که ۸ سال مسئولیت داشتند در این نظام و امروز به عنوان تحریک کننده مردم، اینها اشتباه می کنند؛ اگر مردم جمع شدند و بصیرت ۹ دی را آفریدند به جهت طرفداری از رقیب نبود بلکه طرفداری از اساس نظام جمهوری اسلامی و رهبر عظیم شان انقلاب بود و باید مواظب فتنه جدید بود و روشن بشویم و غرق در فتنه جدید نشویم، در فتنه قبل که خساراتی به مملکت زده شد و باعث روشنگری مردم شد حداقل اعتبار عبرت انگیزیش این است که مواظب باشیم در فتنه مشاهی و دیگران نیفتیم.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری