آمار سکوت در مقابل فعالیت‌های تخریبی وهابیت جایز نیست - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۱ / ساعت ۰۵:۳۱:۵۱
  • شناسه خبر: 58

سکوت در مقابل فعالیت‌های تخریبی وهابیت جایز نیست

فرماندار راور گفت: در حالی که وهابیت با تمام امکانات علیه اعتقادات شیعه فعالیت و هزینه می‌کند، کوتاهی و سکوت جایز نیست. به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان راور با اشاره به سوم خرداد ماه سالروز آزاد‌سازی خرمشهر اظهار داشت: در سوم خرداد ماه حماسه‌ای آفریده شد که […]

فرماندار راور گفت: در حالی که وهابیت با تمام امکانات علیه اعتقادات شیعه فعالیت و هزینه می‌کند، کوتاهی و سکوت جایز نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان راور با اشاره به سوم خرداد ماه سالروز آزاد‌سازی خرمشهر اظهار داشت: در سوم خرداد ماه حماسه‌ای آفریده شد که برای همیشه در تاریخ دلاوری‌های مردم ایران ماندگار شد.

وی عامل پیروزی رزمندگان اسلام در آزاد‌سازی خرمشهر را اخلاص و استعانت از صبر، نماز و اطاعت محض از ولایت‌فقیه دانست.

شریفی عنوان کرد: در حالی که وهابیت با تمام امکانات علیه اعتقادات شیعه فعالیت و هزینه می‌کند، کوتاهی و سکوت جایز نیست.

حسین خاکسار دبیر بنیاد مهدویت و مؤسسه قرآنی نسیم در این جلسه خطاب به مسئولان و رؤسای ادارات با تأکید بر آموزش‌های عقیدتی و معنوی کارمندان ادارات، رهبری اجرایی و رهبری معنوی و ملکوتی را دو بعد از ابعاد مسئولیتی رؤسای ادارات دانست.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی هر مسئولی موظف است به موازات آموزش در حوزه اداری برای رشد و تعالی بعد معنوی کادر اداری خود تلاش کند.

خاکسار با اشاره به تشکیل بنیاد مهدویت هدف از تشکیل این بنیاد را نشر و ترویج فرهنگ قرآن و مهدویت دانست و گفت: تشکیل فعالیت این بنیاد مورد استقبال و حمایت مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به طرح “هزار در هزار” که مشارکت کارمندان دولتی در حمایت از این بنیاد را شامل می‌شود، با اظهار امید‌واری مبنی بر مشارکت تمام کارمندان در این طرح به تشریح فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی این بنیاد پرداخت و تصریح کرد: تمام کمک‌های اهدایی از سوی کارمندان و مردم از طریق نشریات و بسته‌های فرهنگی و برای ترویج فرهنگ مهدویت هزینه می‌شود.

به گزارش فارس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر طی مراسمی قبور مطهر شهدای راور با حضور فرماندار‌، کارمندان دولت و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گلباران و عطر‌افشانی شد.

همچنین نمایشگاه عکسی از سوی واحد بسیج خواهران راور برپا شده که شرکت کنندگان از این نمایشگاه دیدن کردند.



علمی و فن آوری