آمار تحریم‌ها تاثیری در اراده ملت ایران ندارد/ سوء تدبیر‌ها در گرانی‌ سهیم است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ / ساعت ۰۲:۵۲:۲۲
  • شناسه خبر: 748

تحریم‌ها تاثیری در اراده ملت ایران ندارد/ سوء تدبیر‌ها در گرانی‌ سهیم است

امام جمعه موقت تهران با تاکید اینکه تحریم‌ها تاثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت، از آنچه سوء مدیریت و سوتدبیر مسئولان در گرانی‌‌ها خواند، انتقاد کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسراآیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به گرانی برای کالاهای اساسی مردم و […]

امام جمعه موقت تهران با تاکید اینکه تحریم‌ها تاثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت، از آنچه سوء مدیریت و سوتدبیر مسئولان در گرانی‌‌ها خواند، انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: تحریم‌ها تاثیری در اراده ملت ایران ندارد/ سوء تدبیر‌ها در گرانی‌ سهیم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسراآیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به گرانی برای کالاهای اساسی مردم و نگرانی مراجع معظم تقلید، اظهارداشت: مسئولان باید بدانند که آنها در گرانی‌ها اخیر سهیم هستند و سوءمدیریت آنها نیز موثر است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی ملت ایران هزینه مردم سالاری دینی و استقلال خود را می‌پردازد، تصریح کرد: در بحث گرانی‌ها اخیر مراجع تقلید نگرانی به حقی داشته‌اند که از سر دلسوزی بوده و باید به آنها توجه کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ” سوءتدبیرها را در این گرانی‌های اخیر روشن و غیرقابل انکار است، خاطر نشان کرد: تحریم‌ها را نمی‌توان انکار کرد اما واقعیت این است که تحریم‌ها سرسوزنی در راه مقدس این ملت و انقلاب اسلامی خللی به وجود نخواهد آورد.

خاتمی تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای فشار به ملت ایران از طریق اعمال تحریم‌های اقتصادی را فشار روانی و بی‌تاثیر در اراده ملی ایرانیان دانست و از مسئولان اقتصادی کشور خواست با اتخاذ تدابیر صحیح قدردان ملت ایران به عنوان سرمایه اصلی انقلاب اسلامی باشند.



علمی و فن آوری