آمار رئیس دستگاه قضا امشب با مردم سخن می‌گوید - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ / ساعت ۰۳:۵۵:۵۶
  • شناسه خبر: 777

رئیس دستگاه قضا امشب با مردم سخن می‌گوید

آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه امشب بعد از اخبار شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن ارائه گزارش از عملکرد دستگاه قضایی با مردم سخن می‌گوید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از خبر گزاری فارس رئیس دستگاه قضا در این گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی ضمن تشریح سیاست‌ها، برنامه‌ها و اهداف قوه قضاییه، اقدامات […]

آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه امشب بعد از اخبار شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن ارائه گزارش از عملکرد دستگاه قضایی با مردم سخن می‌گوید.

خبرگزاری فارس: رئیس دستگاه قضا امشب با مردم سخن می‌گوید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از خبر گزاری فارس رئیس دستگاه قضا در این گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی ضمن تشریح سیاست‌ها، برنامه‌ها و اهداف قوه قضاییه، اقدامات و عملکرد یکسال گذشته دستگاه قضایی را نیز بیان خواهد کرد.

مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه برای استفاده مطلوب از ظرفیت رسانه ملی علاوه بر گفت و گوی زنده تلویزیونی آملی لاریجانی سایر مسئولان و جمعی از قضات دستگاه قضایی نیز با حضور در سایر برنامه‌های صدا و سیما ضمن بیان برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته پاسخگوی مردم نیز خواهند بود.



علمی و فن آوری